کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رودست خوردن صدا و سیما با زیرکی موسسه ثامن الحجج!


کد خبر : ۷۴۷۱شنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷:۱۲۱۵۵۳۹ بازدید

در حالی که بانک مرکزی بارها از سازمان ها و رسانه ها و به خصوص تلویزیون درخواست کرده که تبلیغات موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز را پخش ...

در حالی که بانک مرکزی بارها از سازمان ها و رسانه ها و به خصوص تلویزیون درخواست کرده که تبلیغات موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز را پخش نکنند اما این بار صداو سیما در برابر اقدام موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج آچمز شده است!

داستان از این قرار است موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج از چند سال پیش وارد ورزش شده و با سرمایه گذاری عظیم در رشته های هندبال، کشتی و ورزش های رزمی به گونه ای عمل کرده که عملا صدا و سیما نمی تواند نام این موسسه را پخش نکند!

می توان اینگونه گفت که موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج با زیرکی منحصر به فرد در بهترین ساعات تلویزیون و در تمام شبکه های صداو سیما و حتی در شبکه های برون مرزی نام خود را پخش کرده و صدا و سیما نیز نمی تواند از پخش نام این موسسه جلوگیری کند!

در صورتی که بخواهد از پخش نام این موسسه جلوگیری کند مجبور است برخی از خبرهای مربوط به برخی از رشته های ورزشی را سانسور کند که عملا غیر ممکن به نظر می رسد!

چند روز پیش و در جریان بدرقه کاروان ورزشی غدیر جانبازان و معلولان (اعزامی به مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره حنوبی) نیز نام این موسسه فاقد مجوز بر روی گرمکن تعدادی از ملی پوشان دیده می شد!

این موسسه همچنین از شبکه صدا و سیمای خراسان رضوی نیز رپرتاژ آگهی با دقایق طولانی (بیش از 30 دقیقه) پخش می کند که در تمام قسمت های این رپرتاژ آگهی که مربوط به آکادمی هندبال این باشگاه می باشد نام موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در اکثر کادرهای دوربین خودنمایی می کند!!

پایگاه خبری اخبار بانک آماده است پاسخ مسئولان مربوطه اعم از صدا و سیمای خراسان رضوی و همچنین واکنش بانک مرکزی را منتشر کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها