کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تمام آن چیزی که 3G دارد + اینفوگرافیگ


کد خبر : ۷۴۶۲شنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱:۴۰۴۷۰۹ بازدید

ارتقای نسل‌های ارتباطی موبایل به 3G و بالاتر موجب شکل‌گیری سوالات متفاوتی در ارتباط با مزایای آن نسبت به گذشته و استانداردهای قدیمی شبکه موبایل شده که اپراتور ...

ارتقای نسل‌های ارتباطی موبایل به 3G و بالاتر موجب شکل‌گیری سوالات متفاوتی در ارتباط با مزایای آن نسبت به گذشته و استانداردهای قدیمی شبکه موبایل شده که اپراتور دوم ارتباطی تا حدی به این مزایا جواب داده است.

 با فراگیر شدن نسل‌های سوم و بالاتر ارتباطی در استانداردهای شبکه‌ای اپراتورهای موبایل، همواره این سوال در ذهن به وجود می‌اید که عمده مزیت این نسل‌های نسبت به نسل‌های گذشته در چیست و چه کارآمدی را در 3G می‌توان لمس کرد که نسل‌های گذشته فاقد آن بوده‌اند.

افزایش کیفیت صدا و امکان استفاده از باند پهن برای ارتباطات مبتنی بر شبکه (آنلاین) از جمله کلیدی‌ترین مزایای این نسل‌های جدید به شمار می‌رود اما در کنار آن مزیت‌های دیگری نیز وجود دارد که رغبت کاربران برای بهره‌ بردن از خدمات مربوط به آن را بر می‌انگیزد.

اپراتور دوم ارتباطی اقدام به تهیه اینفوگرافیکی در راستای فرهنگ‌سازی و آشنایی هر چه بیشتر کاربران در ارتباط با نسل‌های ارتباطی موبایل کرده که می‌تواند تا اندازه‌ای جوابگوی نیاز ذهنی برخی باشد.


3inm1804ldj85o04izja.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها