کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده


کد خبر : ۷۴۵۳۴جمعه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴:۰۴۱۵۸۰۷ بازدید

​علی صحرایی افزود: اقدامات کوتاه مدت بورس تهران، برای کاهش فشار بر روی هسته معاملاتی بدین گونه است که از هفته آینده سهام صنایع ...
تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آیندهتغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده

مدیرعامل بورس تهران گفت: از هفته آینده، معاملات بورس در دو زمان ۸:۳۰ تا ۱۱ و ۱۱ تا ۱۳ هر روز کاری معامله خواهند شد.

علی صحرایی افزود: اقدامات کوتاه مدت بورس تهران، برای کاهش فشار بر روی هسته معاملاتی بدین گونه است که از هفته آینده سهام صنایع مختلف در دو زمان 8:30 تا 11 و 11 تا 13 هر روز کاری معامله خواهند شد.

وی اضافه کرد: عمده معاملات گروه‌ها از ساعت 8:30 تا 11 و گروه صنایع بزرگ نیز از ساعت 11 تا 13 انجام می‌شود البته از روز قبل اطلاع رسانی می‌شود که چه صنایعی در چه بازه زمانی معاملات می‌شود.

صحرایی گفت: برای کاهش مشکلات هسته اصلی معاملات، یکی از اقدامات بورس تهران، به کارگیری دو سامانه معاملاتی برای بورس و فرابورس است که تا دو ماه آینده، دو موتور معاملات جداگانه ایجاد می‌شود.

وی از اقدامات بلند مدت بورس تهران برای ایجاد زیرساخت‌های معاملاتی افزود: در نظر داریم تا پایان سال، سامانه معاملاتی جدیدی با کمک دانشگاه طراز اول کشور ایجاد شود البته با مشاوران خارجی هم مذاکراتی برای ایجاد هسته جدید داریم.

صحرایی گفت: فراز و فرود، جزء ذات بازار سرمایه است و هرچه سطح قیمت ها‌ی سهام بالا رود تحلیل سهم‌ها نیز مشکل‌تر می‌شود به همین دلیل مردم باید با تخصص وارد بازار سرمایه شوند و افرادی که دانش بورس را ندارند باید به طور مستقیم و از صندوق‌های سرکایه گذاری استفاده کنند.

مدیرعامل بورس تهران ادامه داد: مردم برای ورود به بازار سرمایه از پس انداز‌های خود استفاده کنند و با فروش خانه و ماشین وارد این بازار نشوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها