کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واگذاری پروژه انتقال آب از خزر به ارومیه به آب‌ونیرو


کد خبر : ۷۴۴۵جمعه، ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸:۲۹۴۲۸۱ بازدید

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای احیای دریاچه ارومیه، زاینده رود و هامون، گفت: در هشت جلسه ای که شورای عالی ...

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو با تشریح برنامه‌های وزارت نیرو در حوزه آب، اظهار کرد: با توجه به مشکل کاهش منابع آبی، صرفه‌جویی در مصرف آب، کاهش میزان تلفات در شبکه‌های تهران، اعمال جریمه و تذکر به مشترکینی که مصرفشان بسیار بیش از اندازه و کاهش هدررفت آب با استفاده از فناوری‌های مختلف در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت.

علیرضا دائمی تصریح کرد: برای تعادل شرق و غرب پایتخت از لحاظ آبرسانی طرح‌های ضربتی در حال انجام است.

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است این است که باتوجه به مصرف روزافزون آب در تهران و شرایط تغییر اقلیم، درصورتی که مردم ورود پیدا نکنند و واقعا کمک نکنند، دولت به تنهایی قادر به حل مشکل نیست.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای احیای دریاچه ارومیه، زاینده رود و هامون، گفت: در هشت جلسه ای که شورای عالی آب برگزارکرد، بحث دریاچه ارومیه، زاینده رود و هامون مطرح شده و برای هریک راه حل هایی درنظر گرفته شده است.

دائمی با تاکید بر این‌که شورای عالی آب وظیفه هماهنگی سیاست‌ها را برعهده دارد، گفت: امیدواریم باتوجه به مصرف بالای آب، خشکسالی و تغییر اقلیم بتوانیم منابع آب را مدیریت کنیم.

وی در پایان با اشاره به مطالعه اقتصادی و زیست‌محیطی طرح انتقال آب از دریای خزر به دریاچه ارومیه، گفت: این پروژه به شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران سپرده شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها