کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کدام نمادها امروز بیشترین صف‌های خرید و فروش را داشتند؟


کد خبر : ۷۳۸۴۵یکشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸:۰۷۶۵۹۲ بازدید

شاخص کل بورس تهران امروز یکشنبه 29 تیر ماه با رشد آغاز شد و در حال حاضر با رشد 22 هزار و 958 واحدی، وارد کانال یک میلیون ...

شاخص کل بورس تهران امروز یکشنبه 29 تیر ماه با رشد آغاز شد و در حال حاضر با رشد 22 هزار و 958 واحدی، وارد کانال یک میلیون و 832 هزار واحد شده است.

امروز که برخلاف روز گذشته صف‌های فروش در نماد‌های بزرگ جمع شده است.

در ساعت ۱۰: ۱۰ جمع صف‌های خرید به حدود هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان رسید. در حالی که ارزش صف‌های فروش هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با شش هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید، سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید پترول، وآیند و برکت به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش شبندر، وسدید و ختوقا در نوبت انتظار است.

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول) بعد از غیبت حدود دو ماهه با رشد ۱۰۰ درصدی بازگشایی شد. نماد پترول در حالی به گردونه معاملات بازگشت که علاوه بر معاملاتی که انجام شد به اندازه ۲.۸ درصد از کل تعداد سهام شرکت سفارش خرید باقی مانده است.

محصولات شیمیایی بیشترین سفارشات خرید را با برآیند هزار و ۷۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه فرآورده‌های نفتی با فشار فروش ۳۵۰ میلیارد تومانی همراه است.

تا ساعت ۱۰:۳۰ بیشترین حجم معاملات مربوط با نمادهای وتجارت با ۶۲۰.۳ میلیون سهم، وبصادر با  ۵۲۹.۱ میلیون سهم، فولاد با ۳۲۳.۸ میلیون سهم، وپارس با ۲۸۰.۳ میلیون سهم و ذوب با ۲۷۹.۴ میلیون سهم است.

در گروه فلزات اساسی نماد فملی در سقف قیمت روزانه قرار گرفت. حجم داد و ستد بیش از ۱۶۶ میلیون سهم تا ساعت ۱۰:۴۰ است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها