کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایران خودرو با محصولات جدیدش به تبریز میرود


کد خبر : ۷۳۷۵دوشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳:۱۰۸۲۴۹ بازدید

گروه صنعتی ایران خودرو تولید برندهای مشترك با همكاری خودرو سازان معتبر جهانی برای تكمیل سبد محصولات خود را در دستور كار قرار داده است.

 این رویكرد نتیجه تلاش موفقیت آمیز گروه صنعتی ایران خودرو در بهره گیری از فن آوری های طراحی و ساخت ارزیابی می شود.بر اساس این گزارش، ایران خودرو در این راستا با شركت های مهم خودرو سازی نظیر پژو، رنو، سوزوكی و شركت های آسیایی بر مبنای استراتژی برد- برد و سرمایه گذاری مشترك همكاری خواهد كرد.بر این اساس گروه صنعتی ایران خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدكی تبریز، چهار محصول جدید و به روز از شركت های اروپایی و آسیایی رونمایی خواهد كرد.این گزارش می افزاید عرضه این محصولات كه سدان و كراس اورو هستند با هدف توسعه سهم بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان و تنوع بخشی صورت می گیرد.

گروه صنعتی ایران خودرو در عین حال به عنوان تلاشی در جهت خودرو ساز شدن از تكنولوژی و محصولات شركت های خودرو ساز در قالب پروژه های مشترك تولید برندهای جهانی توسعه خواهد داد.
بر اساس این گزارش این گروه صنعتی در نمایشگاه خودرو تبریز محصولات جدیدی از جمله رنو كلیو، كپچر، خودروH30 و S30 شركت دانگ فنگ كه هر دو از موتور پژو بهره مند هستند وبنز E250 را در نمایشگاه مذكور به بازار معرفی می كندهمچنین در این نمایشگاه محصولاتی مانند دنا، وانت PU1، پارسTU5 دو ایربگ و سورن S 90 به نمایش گذاشته می شود.

علاوه بر عرضه محصولات جدید در نمایشگاه تبریز، گروه صنعتی ایران خودرو به همراه شركت های ساپكو، ایساكو،آپكو، ایران خودرو دیزل، امداد خودرو ایران آخرین دستاوردهای صنعتی خود را به نمایش می گذارد.این گروه صنعتی در فضای بالغ بر دو هزار متر در سالن امیر كبیر با هدف مشتری گرایی و رقابت پذیری حضوری فعال دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها