کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تماشا کنید : تیزر رسمی خودرو تیبا هاچ بک


کد خبر : ۷۳۶۹دوشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴:۵۴۱۶۳۴۶ بازدید

تیبا هاچ بک در آخرین روز های رئیس جمهوری محمود احمدی نژاد رونمایی شد . مراسم رونمایی این خودرو در روز یک شنبه 20 اسفند 91 با حضور ...
تماشا کنید : تیزر رسمی خودرو تیبا هاچ بکتماشا کنید : تیزر رسمی خودرو تیبا هاچ بک

 تیبا هاچ بک در آخرین روز های رئیس جمهوری محمود احمدی نژاد رونمایی شد . مراسم رونمایی این خودرو در روز یک شنبه 20 اسفند 91 با حضور معاون اول رئیس جمهور ؛ دکتر رحیمی و دکتر غضنفری وزیر صنایع و معادن انجام شد . تیبا 2 (هاچ بک ) و مراسم با شکوهش برای معاون اول رئیس جمهور بهانه ای شد تا در یک صحبت کاملا عامه پسندانه از مدیران ایران خودرو و سایپا بخواهد به خاطر اینکه روی او را زمین نیندازند ناگهان قیمت خودرو هایشان را کاهش دهند . این مدیران هم که مجبور بودند در طرح های پوپولیستی شرکت کنند برای چند ساعت این طرح را پذیرفتند اما ناگهان قیمت ها به حالت قبل بازگشت . تیبا هاچ بک و مراسمش بهانه ای شدند تا این خاطره تلخ بازار خودرو هیچ گاه از ذهن مردم پاک نشود !

 سایپا برای تولید این محصول تیراژی 100 ‏هزار دستگاهی را در نظر گرفته است. تیبا هاچ‏ بک همانند مدل صندوق‏دار از پیشرانه 1503 سی‏ سی 80 اسب بخاری بهره می‏برد و حداکثر گشتاور آن به 126 نیوتون می‏ رسد.

 سایپا در کاتالوگ خام تیبا 2 گفته است که وزن این خودرو 1027 کیلوگرم و وزن تیبا صندوق‏دار 1035 کیلوگرم است . در پژو 206 نسخه سدان و هاچ بک حدود 30 کیلوگرم تفاوت وزن دارند لذا به نظر میرسد سایپا یا در محاسبه وزن مدل سدان یا هاچ بک باید تجدید نظر کند !

 نمای جلو تیبا 2 کاملا مشابه مدل صندوق دار و بدون هر گونه تغییری است . این محصول در واقع نسخه تغییر چهره یافته تیبا صندوقدار خواهد بود و بخش عمده‏ این تغییرات به نمای عقب تیبا مربوط میشود . البته اگر کسی از طراحی این خودرو خوشش نیامد باید این نارضایتی را در دلش نگاه دارد چرا که چاره ای جز خرید این هاچ بک به عنوان یکی از هاچ بک های صفر کیلومتر ارزان قیمت در بازار ندارد . 
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها