کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مردم باید ریسک سرمایه گذاری در بورس را بپذیرند


کد خبر : ۷۳۴۷۸سه شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱:۱۲۱۳۱۵۶ بازدید

وزیر اقتصاد اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در بورس هیچ تضمین خاصی ندارد و مردم باید شرایط ریسکی بازار و افزایش و کاهش‌ها در این بازار را بپذیرند.
مردم باید ریسک سرمایه گذاری در بورس را بپذیرندمردم باید ریسک سرمایه گذاری در بورس را بپذیرند

وزیر اقتصاد اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در بورس هیچ تضمین خاصی ندارد و مردم باید شرایط ریسکی بازار و افزایش و کاهش‌ها در این بازار را بپذیرند.

فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه کمیسیون اقتصادی با نمایندگان مجلس با اشاره به برگزاری اولین جلسه با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم گفت: در جلسه امروز بر روی بحث بازار سرمایه متمرکز بودیم و تمام مسئولان  بورس در این جلسه حضور داشتند.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون اقتصادی نظرات خود را درباره روند بازار و موضوعات مرتبط با آن مطرح کردند و قرار شد این جلسات ادامه‌دار باشد.

وزیر اقتصاد افزود: قرار بر این شد که یک کارگروه مشترک بین مسئولان مرتبط و نمایندگان مجلس ویژه بازار سرمایه و بورس تشکیل شود تا از این طریق به قوام و استحکام بازار کمک کنیم.

دژپسند با تاکید بر اینکه بورس بازار ریسکی است، تاکید کرد: مردم باید با دقت موضوعات مرتبط با بورس را مطالعه کنند و با استفاده از مشاوران، به معامله در بازار بپردازند.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در بورس هیچ تضمین خاصی ندارد و مردم باید شرایط ریسکی بازار و افزایش و کاهش‌ها در این بازار را بپذیرند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها