کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین وکیل مهاجرت کانادا را بشناسید


کد خبر : ۷۳۳۵۲شنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵:۱۸۱۷۲۵ بازدید

اگر قصد مهاجرت و دریافت اقامت دائم کانادا را دارید، حتماً می دانید که باید با یک وکیل مهاجرت حرفه ای قرارداد ببندید. اما وظیفه این وکیل مهاجرت چیست؟ چرا پرونده برخی از ...

اگر قصد مهاجرت و دریافت اقامت دائم کانادا را دارید، حتماً می دانید که باید با یک وکیل مهاجرت حرفه ای قرارداد ببندید. اما وظیفه این وکیل مهاجرت چیست؟ چرا پرونده برخی از افرادی که متقاضی مهاجرت به کانادا هستند، توسط دادگاه کانادا رد می شود؟

به طور کلی وظیفه وکیل مهاجرت به کانادا ارائه مشاوره های لازم در خصوص مهاجرت به این کشور و از همه مهم تر دفاع از پرونده حقوقی در دادگاه است. شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که تفاوت مشاور مهاجرت کانادا با وکیل مهاجرت به کانادا چیست؟ تفاوت این افراد در حق و حقوق و نحوه دفاع آن ها از پرونده شما است. عدم انتخاب صحیح این افراد می تواند منجر به شکست پرونده مهاجرتی شما و حتی به قیمت از دست دادن شانس شما برای مهاجرت به کانادا تمام شود.

اگر قصد دارید تا بهترین وکیل مهاجرتی کانادا را انتخاب کنید و با تفاوت مشاور و وکیل مهاجرتی نیز به طور کامل آشنا شوید با ما در ادامه همراه باشید.
 

تفاوت مشاور مهاجرت به کانادا با وکیل مهاجرت کانادا چیست؟

مهم ترین نکاتی که باید در خصوص تفاوت مشاورین مهاجرت با وکلای مهاجرت بدانید به شرح زیر است:

1. وکلای مهاجرت در دانشکده حقوق آموزش می بینند که پس از یک دوره 3 الی 4 ساله به وکالت می رسند. اما مشاوران مهاجرت به کانادا با گذراندن دوره های 6 ماهه تا 1 ساله می توانند فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کند.

2. وکیل مهاجرت به کانادا و مشاور مهاجرت به کانادا به صورت مشابه خدمات مهاجرتی را به موکلین ارائه می دهند.

3. تنها وکلا می توانند در دادگاه های فدرال با موکلین خود همراه باشند و در موارد خاص در دادگاه ها از حقوق موکل خود دفاع کنند. اما مشاورین صرفاً قدرت درخواست تجدید نظر را دارند، و حق هیچ گونه اعتراض در دادگاه های کانادا را ندارند.
 

چگونه یک وکیل مهاجرتی خوب را شناسایی کنیم؟

شاید شنیده باشید که برخی از افراد می گویند در راه مهاجرت به کانادا با وجود داشتن وکیل مهاجرتی پرونده شان شکست خورده است. به نظر شما علت آن چیست؟ باید بگوییم که این افراد تصور می کنند که با یک وکیل مهاجرتی قرارداد بسته اند، در صورتی که تنها با مشاور مهاجرت به کانادا قرار داد بسته اند.

مشاورین مهاجرت به کانادا به دلیل اینکه از مدرک وکالت برخوردار نیستند، در صورتی که پرونده موکلشان در دادگاه های فدرال به مشکلی بربخورد حق هیچ گونه اعتراض و یا دفاع از آن را ندارند. از این رو پرونده موکل شکست می خورد. اما این شکست چه تأثیری در رزومه شخصی شما و یا حتی درخواست دوباره مهاجرت به کانادا دارد؟
 

پیامدهای انتخاب اشتباه مشاور مهاجرت به کانادا به جای وکیل مهاجرت به کانادا چیست؟

مبحث انتخاب وکیل مهاجرتی حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. به نحوی که اگر متقاضی مهاجرت به کانادا با یک وکیل یا مشاور قرارداد ببندد و پرونده شخص شکست بخورد، برای سابقه فرد متقاضی تأثیر بسیار بدی می گذارد و در مواردی شانس فرد برای درخواست اقامت دوباره از دست می رود.

یک وکیل مهاجرت خوب به تمام قوانین روز مسلط است و از استثنائاتی که شامل پرونده های مهاجرتی از قدیم تا کنون شده است با خبر است. با همین شیوه در صورتی که پرونده شما به مشکل بربخورد، با دست پر بهترین دفاع را از پرونده شما در دادگاه فدرال می کند. 

با انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا حرفه ای می توانید علاوه بر دریافت اقامت کانادا ، بهترین و کم هزینه ترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.

همان طور که پیش تر گفته شد، مهم ترین نکاتی که قبل از درخواست اقامت در کانادا باید مد نظر داشته باشید، شناسایی و انتخاب بهترین وکیل مهاجرت به کانادا است. 

شما می توانید با سرچ سازمان وکالتی مهاجرتی زرین کانادا و دریافت مشاوره های رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا، بهترین وکیل را برای پرونده اقامتی خود استخدام کنید. لازم به ذکر است که وکلا و مشاورین مهاجرت به کانادا سازمان مهاجرتی زرین کانادا همگی دارای تجربه بسیار طولانی در زمینه مهاجرت هستند.

برای ارتباط با مشاورین ما می توانید با شماره تماس 02172819 تماس حاصل فرمایید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها