کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای جهانی طلا امروز سه‌شنبه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۷۳۰۰۶سه شنبه، ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴:۴۵۲۵۴۸ بازدید

به دلیل احتمال انتشار آمارهای مثبت از بخش تولید حوزه یورو قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود اما نگرانی ها از موجب دوم شیوع کرونا ...
بهای جهانی طلا امروز سه‌شنبه در بازارهای جهانیبهای جهانی طلا امروز سه‌شنبه در بازارهای جهانی

 به دلیل احتمال انتشار آمارهای مثبت از بخش تولید حوزه یورو قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود اما نگرانی ها از موجب دوم شیوع کرونا موجب حفظ جذابیت بازار طلا برای سرمایه گذاران و مانع از افت بیشتر قیمت ها شد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.17 درصد کاهش به 1751 دلار و 46 سنت رسید. قیمت هر اونس طلا در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه اوت نیز با 0.18 درصد افت به 1763 دلار و 20 سنت رسید.

استفن اینز تحلیلگر شرکت خدمات مالی آکسی کورپ در این باره گفت: «ما شاهد برداشت سود از بازار طلا در آستانه انتشار آمارهای شاخص مدیران خرید حوزه یورو هستیم. آمارهای مثبت می تواند موجب کمک به ترمیم اقتصادی شود.»

اقتصاددانان انتظار دارند همزمان با بازگشایی تدریجی اقتصادهای ملی، شاخص مدیران خرید حوزه یورو از رقم 31.9 در ماه گذشته به 42.4 در ماه ژوئن رسیده باشد. آمارهای بخش تولید آمریکا نیز قرار است امروز منتشر شود.

اما به گفته اینز «در هفته ها و ماه های آینده ما شاهد اقدامات محرک اقتصادی بیشتری از سوی بانک های مرکزی و دولت ها خواهیم بود و این به نفع بازار فلز زرد خواهد بود.»

به دلیل کاهش نرخ بهره و اقدامات محرک اقتصادی گسترده بانک های مرکزی جهان با هدف کاستن از تبعات اقتصادی مخرب شیوع کرونا قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون حدود 15 درصد رشد داشته است.

پس از اظهارات گیج کننده یک مقام ارشد کاخ سفید در مورد توافق تجاری آمریکا و چین و توئیت حمایتی ترامپ از توافق تجاری، ارزش سهام در بازارهای آسیایی امروز شاهد نوسان بود.

قیمت فلز پالادیوم امروز با 0.6 درصد افت به 1927 دلار و 57 سنت رسید. قیمت پلاتین هم امروز نیم درصد افت داشت و به 817 دلار و 77 سنت رسید. نقره هم به تبعیت از سایر فلزات گرانبها امروز با 0.6 درصد افت به 17 دلار و 72 سنت رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها