کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خداحافظی با رنو مگان؟


کد خبر : ۷۲۰۲۴سه شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹:۰۰۱۲۳۲۰ بازدید

رنو پس از اولین زیان خود در ده سال گذشته، برنامه‌ای برای کاهش هزینه‌ها اعلام کرده که گفته می‌شود با اجرای آن تولید چند مدل مشهور این ...
خداحافظی با رنو مگان؟خداحافظی با رنو مگان؟

رنو پس از اولین زیان خود در ده سال گذشته، برنامه‌ای برای کاهش هزینه‌ها اعلام کرده که گفته می‌شود با اجرای آن تولید چند مدل مشهور این کارخانه متوقف خواهد شد.

رنو قصد دارد دو میلیارد یورو (حدود دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار) در هزینه‌هایش صرفه‌جویی کند و برای این کار خود را برای کاهش تعداد مدل‌هایش آماده می‌کند.

خبرگزاری رویترز از قول منابعی در داخل کارخانه گزارش داده که دو مینی‌ون سنیک و اسپاس و سدان تالیسمان از جمله مدل‌هایی هستند که توقف تولید آنها در حال بررسی است.

هر دو مینی‌ون کارخانه فرانسوی، زمانی از پرفروش‌ترین‌ مدل‌های رنو بودند، اما با محبوبیت ماشین‌های شاسی‌بلند در بازار، فروش آنها کم شده است.

خبرگزاری رویترز گزارش داده که به جای این دو مدل، نسل جدید شاسی‌بلند قاجار با دو نمونه پنج و هفت نفره به بازار عرضه خواهد شد.

هفته‌نامه اتواکسپرس هم خبر داده که در پی تحول در رنو معلوم نیست این کارخانه تولید مدل مگان را ادامه دهد. مگان از سال ۱۹۹۵ تاکنون یکی از محصولات مهم رنو است، اما فروش این مدل در اروپا از سال ۲۰۱۰ روندی کاهشی داشته و در ده سال گذشته نصف شده است.

لورن وان دن آکر، مدیر طراحی رنو به اتواکسپرس گفته که کارخانه توجیه اقتصادی سرمایه‌گذاری در مگان را بررسی می‌کند. او می‌گوید با اضافه شدن مدل‌های الکتریکی به محصولات رنو بعضی از مدل‌ها باید حذف شوند و مگان در بازاری فروخته می‌شود که به شدت تحت فشار است.

گروه خودروسازی رنو به همراه زیرمجموعه‌هایش داچیا، رنو-سامسونگ، لادا و آلپین بین ۴۵ تا ۵۰ مدل مختلف تولید می‌کند.

رقیب فرانسوی رنو، گروه پی‌اس‌ای، شش سال پیش در اقدامی مشابه تعداد مدل‌هایش را در سه زیرمجموعه خود پژو، سیتروئن و دی‌اس از ۴۵ مدل به ۲۶ مدل کاهش داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها