کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لکسوس کمیاب در ایران !


کد خبر : ۷۰۶۸شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰:۵۴۱۰۷۱۰ بازدید

حدود 5 سال پیش خودروی لوکسی در بازار ایران حضور داشت که الان کسی حتی اسمش را هم به یاد نمی‌آورد. خودرویی مانند بسیاری از خودرو های دیگر خیلی کم فروش رفت و پرونده‌اش بسته شد .
لکسوس کمیاب در ایران !لکسوس کمیاب در ایران !

حدود 5 سال پیش خودروی لوکسی در بازار ایران حضور داشت که الان کسی حتی اسمش را هم به یاد نمی‌آورد. خودرویی مانند بسیاری از خودرو های دیگر خیلی کم فروش رفت و پرونده‌اش بسته شد. اسمش لکسوس SC430 است. خودرویی که در کلاس کانورتیبل‌های لوکس قرار می‌گیرد و یکجور‌هایی آن زمان در رده BMW سری 6 کانورتیبل بود. خودرویی که حتی اجازه نفس کشیدن به SC را هم نمی‌داد. در حال حاضر در پارکینگ یکی از نمایشگاه‌های خودرویی عباس‌آباد تهران، دوباره یک دستگاه لکسوس SC430 به رنگ بژ رویت شده که توجه علاقه مندان به خودرو را به خود جلب کرده است.

لکسوس SC مورد نظر از سال 2005 به مدت 5 سال بر روی خط تولید زیر‌مجموعه لوکس‌ساز تویوتا یعنی لکسوس قرار گرفت و در سال 2010 تولید آن متوقف شد. لکسوس SC برای اولین بار در سال 1991 راهی خیابان‌ها شد بیشتر از 20 سال در برابر رقیبان قدر خود در بازار دوام نیاورد. این خودروی ژاپنی از یک پیشرانه 8 سیلندر خورجینی به حجم 4293 سی‌سی بهره می‌برد که توانایی تولید 288 اسب‌بخار قدرت در 5600 دور در دقیقه و 430 نیوتن‌متر گشتاور در 3400 دور در دقیقه را دارد. SC حدود 6.2 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

این خودروی لوکس که در زمان خودش از امکانات فراوانی سود می برد توسط نمایندگی خود در ایران 84 ماه یا 500 هزار کیلومتر گارانتی شده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها