کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای جهانی طلا امروز دوشنبه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۷۰۵۸۹دوشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱:۲۱۱۶۷۵ بازدید

در حالی که تقاضا برای خرید طلا به دلیل نگرانی از تبعات اقتصادی ویروس کرونا افزایش یافته و موجب رشد قیمت فلز زرد شده، تقویت ارزش دلار ...
بهای جهانی طلا امروز دوشنبه در بازارهای جهانیبهای جهانی طلا امروز دوشنبه در بازارهای جهانی

در حالی که تقاضا برای خرید طلا به دلیل نگرانی از تبعات اقتصادی ویروس کرونا افزایش یافته و موجب رشد قیمت فلز زرد شده، تقویت ارزش دلار و شاخص های بورس مانع از رشد بیشتر قیمت ها شده است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد رشد به 1619 دلار و 3 سنت رسید. در جلسه قبل قیمت فلز زرد تا 0.8 درصد افزایش یافته بود. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز امروز به 1645 دلار و 90 سنت رسید.

ویروس کرونا که اواخر سال گذشته میلادی شیوع آن از چین آغاز شد تاکنون جان 65 هزار نفر را در سراسر جهان گرفته و اقتصاد جهانی را فلج کرده است.

استفن اینز استراتژیست ارشد بازار در موسسه آکسی کورپ گفت: «بازار طلا امروز وضعیت خیلی خوبی دارد... و به دلیل تقاضا برای سرمایه گذاری های امن در حال افزایش قیمت است.»

وی افزود، انتظار می رود که روند افزایشی ارزش دلار چندان پایدار نباشد، زیرا وضعیت اقتصادی آمریکا چندان امیدوارکننده نیست. بنابراین تجار طلا بعید است جذب پیش خریدها در بازارهای بورس شوند.

ارزش سهام در بازارهای آسیایی به تبعیت از بازار بورس امریکا شاهد افزایش بود و سرمایه گذاران خوشنود از کاهش تعداد تلفات ویروس کرونا اقبال بیشتری به بازارهای بورس نشان دادند.

یک مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا دیروز گفت، بسته محرک اقتصادی 2.3 تریلیون دلاری مصوب کنگره از نظر بزرگی مناسب است و اگر این اقدامات به خوبی اجرا شوند نیاز به محرک های بیشتر نخواهد بود.

در همین حال روزنامه یومیوری ژاپن گزارش داده در حالی که تعداد موارد ابتلا به کرونا در توکیو از 1000 مورد فراتر رفته، شینزو آبه نخست وزیر قرار است روز سه شنبه در این کشور اعلام حالت فوق العاده کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها