کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برای خرید بیمه شخص ثالث نیازی به مراجعه حضوری نیست


کد خبر : ۷۰۲۸۷سه شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲:۲۶۱۱۳۷ بازدید

این روزها به خاطر شیوع ویروس کرونا، توصیه مسئولین وزارت بهداشت و کارشناسان سازمان بهداشت جهانی این است که تا جایی که امکان دارد از منزل خارج نشوید و ...

این روزها به خاطر شیوع ویروس کرونا، توصیه مسئولین وزارت بهداشت و کارشناسان سازمان بهداشت جهانی این است که تا جایی که امکان دارد از منزل خارج نشوید و سعی کنید که امور خود را به صورت غیر حضوری به انجام برسانید.

از طرف دیگر خیلی از کسب و کارها هم در ایران به دلیل جلوگیری از گسترش بیماری، کارمندان خود را ترغیب به دورکاری می کنند و بسیاری از کسب و کارها هم سفارشات خود را به صورت اینترنتی دریافت می کنند و به صورت تلفنی مشاوره می دهند.

در این بین اما خرید بیمه شخص ثالث که یک بیمه اجباری هم هست، به یکی از دغدغه های اصلی هموطنان تبدیل شده است. چرا که در صورتی که خودرو فاقد بیمه شخص ثالث باشد، تردد با آن با ریسک های بعضاً جبران ناپذیری همراه است. بنابراین لازم هست که در زمان مقرر، بیمه نامه را تمدید کنیم.

در همین راستا طی روزهای گذشته از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بخشنامه ای به شرکت های بیمه ای ابلاغ شد تا شرکت های بیمه برای خرید و سفارش از طریق غیر حضوری بیمه شخص ثالث، تسهیلات قائل شوند. در همین راستا، شرکت بیمه سامان هم با حفظ مسئولیت اجتماعی خود مبنی بر جلوگیری از زنجیره انتقال بیماری کرونا و کاهش مراجعات حضوری بیمه گذاران برای تمدید بیمه نامه، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید از طریق سفارش تلفنی یا ارسال تصویر مدارک شامل بیمه نامه شخص ثالث قبلی و تصویر کارت ماشین، بیمه نامه را از طریق مجازی سفارش دهید و تصویر بیمه نامه جدید خود را هم از همان طریق دریافت نمایید.

بعد از کاهش شیوع بیماری (که در بخشنامه بیمه مرکزی 15 اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده) این امکان وجود دارد که بتوانید اصل بیمه نامه خود را در تهران از طریق پیک و در شهرهای دیگر از طریق پست دریافت کنید.

به خاطر داشته باشید که حتماً بیمه نامه قبلی خود را نزد خود نگه دارید تا در زمان دریافت بیمه نامه جدید، می بایست بیمه شخص ثالث قبلی را به پیک تحویل دهید.

لازم است یادآوری کنیم که با توجه به قیمت روز افزون خودروهای تولید داخل و وارداتی، خرید بیمه شخص ثالث با تعهدات مالی بالاتر می تواند به شما کمک کند که در صورت بروز حوادث، بتوانید حداکثر خدمات را از شرکت بیمه دریافت نمایید. در این زمینه هم بیمه سامان آماده است که تعهدات پوشش مالی بالاتری را به شما پیشنهاد کند تا با آسودگی خیال بیشتر، رانندگی کنید.

شاید همین شروع کرونا در ایران، بهانه ای باشد که بتوان برخی امور را که تا پیش از این به صورت سنتی به انجام می رساندیم، از طریق مجازی پیش ببریم. هم به سفرهای غیر ضروری درون شهری کمک بسیاری شده است، و هم به آلودگی هوا. ضمن اینکه با کم شدن تردد و داشتن زمان بیشتر، می توان بهره وری را هم در کار خود افزایش دهیم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها