کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اتحادیه اروپا سطح هشدار ویروس کرونا را از «متوسط» به «زیاد» افزایش داد


کد خبر : ۶۹۸۱۴دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹:۳۱۶۶۱ بازدید

اتحادیه اروپا سطح هشدار برای ویروس کرونا را از «متوسط» به «زیاد» افزایش داد. این خبر را روز دوشنبه اورزولا فن درلاین، رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد.

اتحادیه اروپا سطح هشدار برای ویروس کرونا را از «متوسط» به «زیاد» افزایش داد. این خبر را روز دوشنبه اورزولا فن درلاین، رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد.

همزمان با اعلام مرگ دومین نفر در ایالات متحده بر اثر کرونا، نخستین مورد ابتلا به این بیماری در ایالت نیویورک نیز مشاهده شد. هر دو نفر فوتی آمریکا از شهر سیاتل در ایالت واشنگتن گزارش شده است.

نخستین مورد کرونا در نیویورک
اندرو کوئومو، فرماندار ایالت نیویورک آمریکا روز یکشنبه یکم مارس (۱۱ اسفند) از مشاهده نخستین مورد از ابتلا به کرونا در این ایالت خبر داد.

فرد مبتلا به کرونا در نیویورک یک زن ۳۹ ساله است که به تازگی در ایران بوده است. این بیمار هم اکنون با تنگی نفس و دیگر نشانه‌های کرونا در منزل خود قرنطینه شده و فرماندار ایالت نیویروک می‌گوید که حال او وخیم نیست.

اندرو کوئومو همچنین در مورد خطر شیوع گسترده در ایالات نیویورک گفته است که «جای نگرانی نیست» زیرا سطح خطر پایین است.

تا کنون دست کم ۸۷ نفر به ویروس این بیماری جدید موسوم به کووید ۱۹ دچار شده‌اند.

با آن که آمار رسمی اعلام شده مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکا نسبت به کانون‌های اصلی شیوع این بیماری در چین و سایر کشورها بسیار پایین است، اما بسیاری از کارشناسان در این کشور در مورد نبود آمادگی بیمارستانی کافی در رویارویی با این بیماری هشدار داده‌اند. آنها همچنین از توزیع ناکافی کیت‌‌های آزمایش کرونا در آمریکا انتقاد می‌کنند.

مایک پنس، معاون رئیس جمهوری و مسئول مدیریت بحران کرونا در آمریکا گفته است که در دو روز آخر هفته گذشته ۱۵ هزار کیت در بازار این کشور توزیع شده و بناست ۵۰ هزار کیت دیگر نیست تهیه و توزیع شود.

سیاتل: نخستین و دومین فوتی در آمریکا

فردی که روز شنبه ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) بر اثر کرونا در ایالات متحده درگذشت یک مرد ۷۰ ساله اهل ایالت سیاتل بود که در بیمارستان «اورگرین هلت» کرکلند واقع در جنوب شهر سیاتل بستری بود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها