کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد قیمت دلار در بازار ادامه دارد


کد خبر : ۶۹۳۷۱دوشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲:۰۵۴۱۸۴ بازدید

قیمت دلار در معاملات روز یکشنبه بازار آزاد و همزمان با شروع نشست 6 روزه گروه ویژه اقدام مالی در پاریس به بالاترین حد در 9 ماه گذشته رسید.
رشد قیمت دلار در بازار ادامه داردرشد قیمت دلار در بازار ادامه دارد

قیمت دلار در معاملات روز یکشنبه بازار آزاد و همزمان با شروع نشست 6 روزه گروه ویژه اقدام مالی در پاریس به بالاترین حد در 9 ماه گذشته رسید.

با وجود این که بانک مرکزی روز یکشنبه نرخ رسمی عرضه دلار در سامانه رسمی سنا را ۵۰ تومان افزایش داد و به ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان رساند، بهای فروش دلار در بازار آزاد ایران نیز با صعودی ۷۰ تومانی به ۱۴ هزار ۲۰۰ تومان رسید.

آخرین بار بهای دلار آزاد در جریان معاملات 2 خردادماه گذشته به ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده بود و پس از آن در قالب یک سیر نزولی طی معاملات روزهای پایانی ماه اوت تا ۱۱ هزار ۲۰۰ تومان کاهش یافته بود.

با وجود این که پیشتر عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی ، هر گونه تصمیم گروه ویژه اقدام مالی در مورد اقدام ایران برای مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم را در بازار ارز این کشور بی‌تاثیر اعلام کرده بود ولی برخی فعالان بازار ادامه صعود اخیر نرخ های در بازار ارز ایران را بی‌ارتباط با آغاز نشست عمومی گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در پاریس نمی‌دانند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها