کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واگذاری جزیره کیش به چین!


کد خبر : ۶۹۲۲۷چهارشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸:۲۲۱۷۳۸۵ بازدید

آنطور که مدیرعامل منطقه آزاد کیش می‌گوید اخبار مربوط به واگذاری این جزیره به چینی‌ها از اساس کذب است و ردیابی‌های انجام شده نشان ...
واگذاری جزیره کیش به چین!واگذاری جزیره کیش به چین!

آنطور که مدیرعامل منطقه آزاد کیش می‌گوید اخبار مربوط به واگذاری این جزیره به چینی‌ها از اساس کذب است و ردیابی‌های انجام شده نشان می‌دهد که احتمالا منشا انتشار آن به سلطنت‌طلبان وصل باشد.

در ماه‌های گذشته بارها اخباری مبنی بر واگذاری جزیره کیش برای مدت ۲۵ سال به چین منتشر شده که هر بار نیز از سوی مسئولان ایرانی رد شده است.

در حالی اخیرا نیز موضوع واگذاری کیش به چین مطرح شد که در این رابطه توضیحات مظفری-مدیرعامل منطقه آزاد کیش-مجددا رد کننده این شایعه است و وی تاکید دارد که اصلا در این‌باره بحثی وجود نداشته است.

وی با اشاره به منشا این شایعات گفت: پیگیری‌ و ردیابی انجام شده توسط پلیس فتا نشان می‌دهد که یکی از سیستم‌های فضای مجازی که در خارج از کشور مستقر  و احتمالا به سلطنت طلبان وصل است عامل انتشار این اخبار است؛ به طور ی‌که هر چند وقت یکبار این شایعات را در موتورهای جستجو قرار داده و در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌کنند.

مدیر عامل منطقه آزاد کیش افزود: عاملان انتشار چنین شایعاتی هر وقت که فضا و زمان را مناسب می‌دانند موضوع را برای ایجاد التهام و اضطراب مطرح و این واگذاری را قطعی می‌دانند در حالی که از اساس کذب بوده و هیچ مبنایی ندارد./ ایسنا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها