کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو - 6 بهمن 98


کد خبر : ۶۸۷۰۳یکشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲:۴۰۳۱۸۶۳ بازدید

به اطلاع نمایندگان ایران خودرو می رساند شرایط تبدیل متمرکز ویژه تعهدات منقضی از سـاعت 15 روز یکشـنبه مـورخ 98/11/06 مطابق جدول پیوست ...
طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو - 6 بهمن 98طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو - 6 بهمن 98

به اطلاع نمایندگان ایران خودرو می رساند شرایط تبدیل متمرکز ویژه تعهدات منقضی از سـاعت 15 روز یکشـنبه مـورخ 98/11/06 مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی بـه مشـتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروري :

1 .این بخشنامه جهت تبدیل خودروي قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزي شده است که از نوع پیش فروش بوده است که دعوتنامه آنها منقضی شده و موعد تحویل آنها بعد از اسفند ماه 97 می باشد. قیمت فروش تمام خودروهاي قید شده در مقصد تبدیل،براساس آخرین لیست قیمت مصوب جاري بوده و با دستور العمل هاي جاري قیمت گذاري تعیین می شود.

2 .در خصوص سایر مشتریانی که موعد تحویل آنها از ابتداي سال 97 تا قبل از اسفند 97 بوده است،تمامی شرایط اعلام شده مشابه شرایط جدول این بخشنامه می باشد. ولیکن با توجه به پراکندگی این دسته از مشتریان(از ابتداي 97 تا قبل از اسفند97 ( امکان اعلام برنامه فروش در بخشنامه بدلیل افزایش حجم برنامه فروش ها وجود نداشته است. لذا با اخذ درخواست کتبی و تکمیل فرم تبدیل، ادامه مراحل کار از جمله قیمت گذاري و تعیین مابه التفاوت با ارسال درخواست از سوي نمایندگی در محل این معاونت صورت میپذیرد و سایر مراحل کار در محل نمایندگی قابل اقدام خواهد بود. مجددا" تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتري امکان پذیرنخواهد بود.

3 .در صورتی که بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه تبدیل متمرکز و پیوسته ضروري تشخیص داده شود، با اطلاع رسانی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها، اقدام لازم راسا" توسط معاونت بازاریابی و فروش صورت خواهد گرفت.

طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو - 6 بهمن 98



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها