کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در آخرین روز معاملاتی هفته در بورس


کد خبر : ۶۸۶۴چهارشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳:۲۳۱۸۷۰ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته با تاثیر مثبت شرکت‌های مخابرات و همراه اول با افزایش 35 واحدی به نیمه 71 هزار و 500 واحد نزدیک شد.

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با افزایش 35 واحدی به نیمه 71 هزار واحد نزدیک شد که مخابرات و همراه اول و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین تاثیر مثبت را داشتند.

این نمادها در حالی تاثیر مثبت بر شاخص گذاشتند که در ساعات پایانی معاملات امروز با افزایش عرضه هرکدام به طور متوسط یک درصد منفی معامله شدند.

براساس این گزارش، شرکت‌های قند لرستان، قند مرودشت، زغال‌سنگ نگین طبس، داده‌پردازی، کارخانجات تولیدی شیشه رازی، سایپا شیشه و درخشان بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در برخی از این نمادها صف خرید تشکیل شد اما در مقابل شیر پاستوریزه پگاه اسفهان، قند شیرین خراسان، سایپا آذیت، پست بانک و شهد ایران، کاهش 4 درصدی قیمت داشتند.

در فرابورس، شاخص با تاثیر منفی هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی جم، پتروشیمی زاگرس و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا یک واحد منفی شد.

در این بازار اوراق امتیاز خرید تسهیلات مسکن در اکثر نمادها کاهش قیمت بوجود آمد به نحوی که برخی سررسیدها به کمتر از 100 هزار تومان رسیدند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها