کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت روز برخی لوازم آشپزخانه در بازار تهران + جدول


کد خبر : ۶۸۶۰چهارشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸:۱۳۱۰۸۱۸ بازدید

بیشتر مشتریان هنگام خرید آبمیوه‌گیری و چرخ گوشت به ظاهر وسیله توجه می‌کنند در حالیکه ظاهر دستگاه هیچ تاثیری در کاربری آن ندارد لذا هنگام خرید اصلا نباید به قدرت موتور ...

"همه اجناس موجود در بازار خرده‌ریزهای آشپزخانه تولید چین است و جنس "غیر چینی" فقط یک دروغ تبلیغاتی بزرگ محسوب می‌شود. البته باید دانست که اجناس چینی در سه سطح کیفی تولید می‌شوند که معمولا برندهای مشهور دارای درجه کیفی "الف" هستند.

بیشتر مشتریان هنگام خرید آبمیوه‌گیری و چرخ گوشت به ظاهر وسیله توجه می‌کنند در حالیکه ظاهر دستگاه هیچ تاثیری در کاربری آن ندارد لذا هنگام خرید اصلا نباید به قدرت موتور توجه کرد زیرا نوع موتورها یکسان هستند و عددی که روی بدنه دستگاه نوشته شده هیچ تاثیری بر نتیجه کار نخواهد داشت. همچنین نباید گول دستگاه‌های 60 کاره و 100 کاره خورد!"

این‌ها بخشی از نکاتی است که از سوی مسئولان فروش وسایل آشپزخانه در بازار مطرح می‌شود.

ایسنا : مهم‌ترین بخش آبمیوه‌گیری‌ها، چرخ گوشت‌ها، مخلوط کن‌ها و این قبیل وسایل آشپزخانه، تیغه‌های خردکن آنهاست؛ بنابراین هنگام خرید به جنس آلیاژ تیغه‌های خردکن‌ها باید توجه کرد و بهترین جنس این تیغه‌ها فولاد آب دیده یا استیل است.

برای جلب رضایت از خرید خرده‌ریزهای آشپزخانه باید به نوع برند محصول توجه شود. برندهای مشهور برای اینکه جایگاه خود را در بازار لوازم خانگی حفظ کنند معمولا وسائل با کیفتی را به بازار مصرف عرضه می‌کنند.براساس آنچه کارشناسان بازار لوازم خانگی به عنوان مواردی که حین خرید باید به آن توجه کرد، از آن نام می‌برند این است که هنگام خرید آبمیوه‌گیری باید به سرعت عمل دستگاه برای گرفتن آب میوه‌ها و البته سهولت استفاده از دستگاه توجه کرد.


گول دستگاه‌های 60 کاره و 100 کاره را نخورید!

یکی از فروشندگان که مدعی است آبمیوه‌گیری‌های تک کاره بهتر از دستگاه‌های چند کاره هستند، تاکید دارد هنگام خرید اصلا به قدرت موتور توجه نکنید! زیرا که نوع موتورها یکسان هستند و عددی که روی بدنه دستگاه نوشته شده هیچ تاثیری بر نتیجه کار نخواهد داشت. هنگامی که همه توان موتور صرف یک عمل شود متعاقبا عمل با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می‌شود اما وقتی توان یک موتور بین چندین عملکرد تقسیم شود مسلما از توان موتور کم می‌شود؛ بنابراین گول دستگاه‌های 60 کاره و 100 کاره را نخورید!

به گفته این فروشنده حجم گنجایش مخزن تفاله‌گیری دستگاه آبمیوه گیری بسیار مهم است زیرا اگر حجم آن کم باشد خیلی زود پر می شود و موجب فشار مضاعف بر موتور دستگاه می‌شود. همچنین در مورد خرید چرخ گوشت ضمن توجه به نکات یاد شده باید مشتریان و کاربران خانگی چرخ گوشت بدانند که چرخ گوشت حداقل باید 10 دقیقه به طور مداوم روشن باشد و کار کند در غیر این صورت عمر چرخ گوشت کم می شود.

به گفته یکی از کارشناسان بازار لوازم آشپزخانه بهترین جنس پایه‌های چرخ گوشت، آبمیوه گیری و مخلوط کن نایلونی است که قابلیت بادکش شدن را دارد. در این صورت به خوبی به سطح زیرین خود می‌چسبد و لرزش و تکان‌های ناشی از فعالیت دستگاه را به حداقل می‌رساند.

تازه‌های بازار آبمیوه‌گیری

به تازگی آبمیوه گیری‌هایی به بازار عرضه شده که ضمن آب‌گیری میوه، قادر به پالپ‌سازی (خرده‌ریزهای میوه) نیز است. این محصول که در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی اخیر نیز عرضه و مورد استقبال خوبی واقع شد که این امر نشان‌دهنده این است که مشتریان به تنوع محصول اهمیت می‌دهند.

قیمت انواع آبمیوه‌گیری، مخلوط‌کن، آسیاب و چرخ‌گوشت در بازار لوازم خانگی در برندها و اندازه‌های مختلف به شرح زیر است:


y37oss5efrd8zsqibmur.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها