کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دولت ترامپ به جنگ گردشگری زایمان رفت


کد خبر : ۶۸۵۵۵چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰:۰۳۱۱۳۴ بازدید

دولت ترامپ در تدارک تصویب قانونی است که به موجب آن از مسافرت زنان باردار به آمریکا با هدف اخذ امتیاز شهروندی برای نوزادان متولد شده در ایالات متحده، جلوگیری خواهد شد.

دولت ترامپ در تدارک تصویب قانونی است که به موجب آن از مسافرت زنان باردار به آمریکا با هدف اخذ امتیاز شهروندی برای نوزادان متولد شده در ایالات متحده، جلوگیری خواهد شد.

یک مقام رسمی دولت آمریکا ضمن اعلام این خبر ای‌بی‌سی گفت که این قانون با هدف رفع خطرات امنیت ملی و جرائم جنایی مرتبط با گردشگری زایمان تدوین شده است.

به گفته این مقام دولت آمریکا به زودی سیاست وزارت خارجه ایالات متحده مورد ویزاهای گردشگری در انطباق با قانون جدید تغییر خواهد کرد.

در همین حال کِن کوچینِلی، مدیر سابق موقت اداره مهاجرت و شهروندی آمریکا و مرد شماره وزارت امنیت داخلی آمریکا خواستار اصلاح قانون اساسی این کشور به منظور تغییر شرایط اعطای تابعیت ایالات متحده شد.

او علت اصلی این اقدام را برای پایان دادن به اخاذی باندهای کلاهبرداری از مهاجران خارجی ضروری دانست. در مقابل جان کوهن، مقام ارشد وزارت امنیت داخلی دولت باراک اوباما تاکید کرد که تعداد پرونده‌های این گونه که در ازاء وعده تولد فرزند در آمریکا از مهاجران کلاهبرداری شده، بسیار اندک است و توجیه مناسبی برای درخواست اصلاح قانون اساسی نیست.

با این حال تام هومان، مدیر سابق اداره مهاجرت و امور گمرکی در گفتگو با فاکس نیوز گفت که که اعطای تابعیت به دلیل تولد در خاک آمریکا علت اصلی روند فزاینده مهاجرت های غیرقانونی در سال ۲۰۱۹ میلادی بوده است.

آقای هومان ضمن دفاع از تصویب قانون جدید منع گردشگری زایمان یاد آور شد، وضعیت فعلی حاوی یک بلیت طلایی برای مهاجرت غیرقانونی به آمریکاست ولی باید هر چه زودتر به این وضعیت پایان داد.

دولت آمریکا تاکنون از اعلام جزئیات پیش‌نویس این قانون را امتناع کرده و زمان احتمالی آغاز اجرای آن را نیز اعلام نکرده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها