کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توقف تولید لوکس‌ترین مدل بنتلی


کد خبر : ۶۸۴۸۴سه شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴:۰۱۴۵۸۵ بازدید

بنتلی به زودی تولید لوکس‌ترین سدان خود، مولسان را متوقف خواهد کرد. این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که با تولید آخرین سری از مولسان ...
توقف تولید لوکس‌ترین مدل بنتلیتوقف تولید لوکس‌ترین مدل بنتلی

بنتلی به زودی تولید لوکس‌ترین سدان خود، مولسان را متوقف خواهد کرد. این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که با تولید آخرین سری از مولسان، از این به بعد مدل فلایینگ اسپرز لوکس‌ترین سدان بنتلی خواهد بود.

علاقه زیاد بازار به ماشین‌های شاسی‌بلند باعث از رونق افتادن مدل‌های سدان شده و حتی محصولات لوکس مانند بنتلی هم از این روند در امان نیستند.

بنتلی در یازده ماه اول سال ۲۰۱۹ حدود صد دستگاه از مولسان در اروپا فروخت. کل فروش شرکت در سال گذشته بیش از یازده هزار دستگاه بوده است.

بنتلی استفاده از نام مولسان را از دهه هشتاد میلادی آغاز کرد و مدل کنونی را در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه کرد.

از آخرین سری مولسان تنها سی دستگاه ساخته خواهد شد. این سری ویژه به لوکس‌ترین امکانات بنتلی مجهز است و از جمله روی موتور ماشین پلاکی با امضای مدیر کارخانه نصب خواهد شد.

نسل جدید فلایینگ‌اسپرز که قرار است از این پس لوکس‌ترین سدان بنتلی باشد، پاییز به بازار عرضه شد. بنتلی ادعا می‌کند که این مدل با شتاب صفر تا ۱۰۰ کمتر از ۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعت، سریع‌ترین سدان جهان است. فلایینگ‌اسپرز به نسبت ارزان‌تر از مهمترین رقیبش مرسدس-مایباخ است و کارخانه انگلیسی امیدوار است مشتری زیادی داشته باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها