کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار سیاه برای فروش آیفون 6 در جهان


کد خبر : ۶۷۹۵یکشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰:۴۷۱۰۱۶۳ بازدید

در حالی که گوشی آیفون 6 هنوز عملا روانه بازارهای جهانی نشده، برخی از افرادی که آن را پیش خرید کرده اند با هدف کسب سود کلان حاضرند این گوشی را تا 6000 دلار به فروش برسانند.
بازار سیاه برای فروش آیفون 6 در جهانبازار سیاه برای فروش آیفون 6 در جهان

این قیمت مربوط به مدل 4.7 اینچی از گوشی آیفون 6 است و برخی افرادی که گوشی مذکور را پیش خرید کرده اند با نشر آگهی‌هایی در سایت eBay اعلام کرده‌اند که این گوشی را به قیمت 6000 دلار به فروش می رسانند.

تاکنون حدود 300 نفر در eBay آگهی هایی در این زمینه منتشر کرده‌اند و البته هیچ یک رقم سرسام آور 6000 دلار را برای این گوشی اعلام نکرده‌اند. برخی از آنها رقم 2000 تا 2999 دلار را برای خرید این گوشی پیشنهاد کرده اند، برخی خواستار دریافت 1000 تا 1999 دلار شده اند و 5 نفر هم ارقامی زیر 1000 دلار را ذکر کرده اند. قیمت مدل های بدون قفل آیفون که در قالب قراردادهای دوساله با اپراتورهای آمریکایی فروخته نمی شوند با 16 گیگابایت حافظه 749 دلار و با 128 گیگابایت حافظه 949 دلار اعلام شده است. با این حساب گوشی های یاد شده توسط فروشندگان در eBay به طور متوسط دو برابر قیمت اعلام شده شرکت اپل به فروش می رسد.

علت این افزایش قیمت سریع در بازار سیاه انتشار اخباری در مورد عدم توانایی شرکت اپل برای عمل به تعهداتش بوده است. تنها ظرف چند ساعت پیش خرید آیفون 6 متوقف شد و اعلام شد خریداران جدید برای دریافت گوشی های خود باید تا ابتدای پاییز منتظر بمانند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها