کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تهرانسر فعلا از لیست طرح اقدام ملی مسکن خارج شد


کد خبر : ۶۷۱۸۸چهارشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶:۰۰۲۵۱۲ بازدید

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن برای شهر تهران در شهر‌های جدید پردیس، پرند و بخشی از ...

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن برای شهر تهران در شهر‌های جدید پردیس، پرند و بخشی از هشتگرد توانایی پاسخگویی به نیاز متقاضیان را داریم.

پروانه اصلانی مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص ظرفیت شهر تهران برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن بیان کرد: تهران به هیچ عنوان از طرح اقدام ملی مسکن حذف نشده، منتهی ظرفیت شهر تهران در شهر‌های جدید، قابل پاسخگویی است.

وی افزود: برای شهر تهران در شهر‌های جدید پردیس، پرند و بخشی از هشتگرد توانایی پاسخگویی به نیاز متقاضیان را داریم.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در توضیح وضعیت پروژه تهرانسر تصریح کرد: پروژه تهرانسر یک پروژه مشارکتی است و زمین از سوی وزارت راه تامین شده و یک سرمایه گذار با یک سهم مشخص مسئول ساخت این پروژه است، به همین دلیل راجع به سهم سرمایه گذار نمی‌توان تصمیم گیری کرد و سهم دولت نیز در این پروژه تا زمان اتمام و نهایی شدن میزان سهم مشخص نبوده و امکان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در تهرانسر فعلا وجود ندارد.

اصلانی تاکید کرد: در حال حاضر امکان ثبت نام برای بخش دولتی سهم تهرانسر وجود ندارد. 

وی تصریح کرد: تا روز سه شنبه (۱۹ آذر ماه) چهار فاز ثبت نام در ۱۸ استان سیستان و بلوچستان، قم، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، کهگیلویه وبویر احمد، گلستان، یزد، همدان، خوزستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، سمنان، ایلام، فاز دوم سیستان و بلوچستان انجام شد.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: فاز پنجم شامل استان‌های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان، فاز ششم شامل استان‌های شیراز، اردبیل، آذربایجان شرقی، مرکزی، بوشهر و فاز هفتم شامل استان‌های تهران، البرز، قزوین و بخشی از کرمان است.

اصلانی افزود: میانگین تسهیلات برای طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های مختلف ۸۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها