کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استراتژی سال 2025 هیوندای


کد خبر : ۶۷۰۹۰سه شنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳:۳۷۱۱۳۹۵ بازدید

هیوندای برنامه خود برای پنج سال آینده را اعلام کرد. در قالب این برنامه که استراتژی 2025 نام دارد، کارخانه کره‌ای می‌خواهد به یکی از سه خودروساز ...
استراتژی سال 2025 هیوندایاستراتژی سال 2025 هیوندای

هیوندای برنامه خود برای پنج سال آینده را اعلام کرد. در قالب این برنامه که استراتژی 2025 نام دارد، کارخانه کره‌ای می‌خواهد به یکی از سه خودروساز برتر در ساخت ماشین‌های الکتریکی بدل شود.

برای رسیدن به این هدف، هیوندای ۵۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد. بخش عمده‌ای از این پول صرف ساخت مدل‌های الکتریکی و هیدروژنی خواهد شد. هیوندای می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵، سالانه ۵۶۰ هزار ماشین الکتریکی و ۱۱۰ هزار ماشین هیدروژنی بفروشد.

علاوه بر ساخت ماشین‌های الکتریکی، هیوندای همچنین می‌خواهد در خدمات دیگر حمل و نقل، از جمله ماشین‌های پرنده هم سرمایه‌گذاری کند.

هیوندای ساخت ماشین‌های الکتریکی را دیرتر از رقیبانش آغاز کرده است و امیدوار است بتواند با این سرمایه‌گذاری خود را دوباره به جلوی صف برساند. تا ده سال آینده همه مدل‌های شرکت در بازارهای آمریکا، اروپا و چین با موتور الکتریکی ساخته خواهد شد.

در صورت اجرای موفق این برنامه، سهم هیوندای از بازار خودروی جهان به پنج درصد افزایش خواهد یافت.

کاهش هزینه‌ها هم بخش دیگری از برنامه پنج‌ساله هیوندای است و این شرکت امیدوار است بتواند در این مدت حدود ۳۰ میلیارد دلار صرفه‌جویی کند و به یکی از سودآورترین خودروسازان جهان تبدیل شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها