کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فشار به مردم با الزام مراجعه به دفتر اسناد رسمی برای انتقال خودرو


کد خبر : ۶۷۰۷۷دوشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷:۱۶۱۴۹۱۸ بازدید

از آن نمایندگانی که برخی نزدیکان آنها سردفترند می پرسیم مردم چرا باید فدای منافع سردفتران شده و هزینه های مضاعفی را با الزام به ...
فشار به مردم با الزام مراجعه به دفتر اسناد رسمی برای انتقال خودروفشار به مردم با الزام مراجعه به دفتر اسناد رسمی برای انتقال خودرو

از آن نمایندگانی که برخی نزدیکان آنها سردفترند می پرسیم مردم چرا باید فدای منافع سردفتران شده و هزینه های مضاعفی را با الزام به مراجعه به دفتر اسناد رسمی برای انتقال خودرو بپردازند.

برخی نمایندگان مجلس پیشنهاد دهنده تبصره ماده 31 لایحه مالیات بر ارزش افزوده شامل آقایان یوسف نژاد نماینده ساری، بهمنی نماینده طالقان،سلیمی نماینده سمیرم،کبیری نماینده خوی و دلخوش نماینده صومعه سرا در حالی پیشنهادی را در لایحه مالیات بر ارزش افزوده مطرح نموده اند که منافع مرم را قربانی منافع سردفتران خواهد کرد.

برخی منتقدین این پیشنهاد معتقدند وقتی فقط مراجعه به مرکز تعویض پلاک برای انتقال خودرو کافی است چرا باید برای مردم هزینه زاید مراجعه به دفترخانه را ایجاد کرد و نمایندگان از این پیشنهاد چه هدفی را دنبال می کنند؟

 آیا این شایعات که برخی از نمایندگان نزدیکان آنها سردفترند و دفترخانه دارند یا اینکه برخی نمایندگان با طرح چنین مواردی به دنبال تامین هزینه تبلیغات خود در دوره بعدی مجلس هستند، صحیح است؟

منبع: بولتن نیوز



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها