کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دسیسه پلید آقای رئیس برای خانم دانشجوی پزشکی!


کد خبر : ۶۶۸۸۶دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷:۵۸۴۲۹۲ بازدید

مدیرعامل یک شرکت خصوصی در اقدامی پلید خانم دانشجوی پزشکی را هدف نیت شیطانی خود قرار داد.

خراسان نوشت: مدیرعامل یک شرکت خصوصی در اقدامی پلید خانم دانشجوی پزشکی را هدف نیت شیطانی خود قرار داد.

این مرد دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد .

رسیدگی به این پرونده از دو ماه قبل به دنبال شکایت یک زن جوان به نام رویا آغاز شد. رویای ۲۷ ساله که دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه تهران بود به پلیس آگاهی تهران رفت و  از مدیرعامل یک شرکت خصوصی به نام بهرام شکایت کرد .

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف پیدا کرده بودم به همین دلیل جدا از همسرم زندگی می کردم .برای این که بتوانم مخارج زندگی و تحصیلم  را تامین کنم. در سایت دیوار دنبال کار می‌گشتم تا این که متوجه شدم یک شرکت خصوصی به یک کارمند زن نیاز دارد .

وی ادامه داد :من به شرکت خصوصی رفتم و با مدیرعامل آن به نام بهرام صحبت کردم. او می گفت به کارت پخش کن نیاز دارد ولی چون فهمید دانشجوی رشته پزشکی هستند مرا به عنوان کارمند در شرکت استخدام کرد.

 این زن گفت:  چهار ماه از استخدام من در شرکت خصوصی گذشته بود که مدیرعامل شرکت یک روز به بهانه  ای مرا به خانه اش دعوت کرد.او می گفت، باید به خانه اش  بروم تا درباره کارهای مربوط به شرکت با هم صحبت کنیم. من وقتی به خانه مجردی مدیرعامل شرکت رفتم او یک باره به من حمله ور شد و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد.

 با این شکایت ،زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد اما کارشناسان نتوانستند درباره آزار و اذیت وی اظهار نظر کنند .

با شکایت این زن و مدرک هایی که به پلیس ارائه داده بود، مدیرعامل ۴۰ ساله شرکت بازداشت شد و دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد .

در ابتدای جلسه رویا به قضات گفت: بعد  از این که به دام این مرد شیطان‌صفت افتادم  متوجه شدم او با همین ترفند چند زن و دختر دیگر را نیز به دام انداخته و آن ها را آزار داده است. من برای او اشد مجازات را می خواهم.

 سپس بهرام که با قرار وثیقه آزاد بود به دفاع پرداخت و گفت:  رویا دنبال کار می‌گشت. به همین دلیل به شرکت من آمد اما وقتی متوجه شد پولدار هستم با من طرح دوستی ریخت و با میل خودش به خانه من آمد و من با او رابطه برقرار کردم. من او را آزار نداده‌ام و بی گناهم. او چون  می‌داند پولدار هستم قصد اخاذی از من را دارد.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و مدیرعامل شرکت را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و وی را به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها