کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعرفه پیامک تلفن ثابت و بین الملل تصویب شد


کد خبر : ۶۶۸۴دوشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷:۲۳۲۰۸۸ بازدید

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه خود سقف تعرفه پیامک تلفن ثابت و بین‌الملل و خدمات شبکه خصوصی مجازی (VPN) بین‌الملل روی پهنای باند اینترنت را تصویب کرد.

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام این خبر گفت: سقف تعرفه پیامک از تلفن ثابت به تلفن ثابت داخل استانی، معادل تعرفه 2 دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استان تعیین شده که در حال حاضر 60 ریال است.

علی‌‌اصغر عمیدیان افزود: سقف تعرفه پیامک از تلفن ثابت به تلفن ثابت بین استانی و از تلفن همراه به تلفن ثابت و از تلفن همراه به تلفن ثابت معادل تعرفه 4 دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استان تعیین شده که در حال حاضر 120 ریال است.

وی درباره تعرفه پیامک صادره بین‌الملل گفت: براساس تصمیم کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه می‌توانند تعرفه هر پیامک صادره بین‌الملل را براساس توافق با اپراتورهای کشورهای مقصد تعیین کنند و دارندگان پروانه موظف هستند تعرفه‌های توافقی را به مشترکان اطلاع‌رسانی کنند.

عمیدیان همچنین درباره تعرفه خدمات شبکه خصوصی مجازی (VPN) بین‌الملل روی پهنای باند اینترنت اظهار کرد: سقف تعرفه برقراری این خدمت 972 هزار تومان است که فقط در زمان دایرکردن خدمت دریافت شده و در زمان تمدید این تعرفه نباید دریافت شود.

وی سقف تعرفه خدمات VPN بین‌الملل روی پهنای باند اینترنت را ماهانه 270 هزار تومان اعلام کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها