کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای جهانی طلا امروز چهارشنبه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۶۶۷۳۰چهارشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸:۱۴۲۶۹۴ بازدید

پس از آنکه ترامپ اظهار داشت که واشنگتن به انعقاد توافق تجاری با پکن نزدیک شده و موجب شد تا تقاضا برای دارایی پرریسک افزایش ...

پس از آنکه ترامپ اظهار داشت که واشنگتن به انعقاد توافق تجاری با پکن نزدیک شده و موجب شد تا تقاضا برای دارایی پرریسک افزایش یابد، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1459 دلار و 20 سنت رسید. قیمت فلز زرد در جلسه قبل به پایین ترین رقم در 2 هفته اخیر یعنی 1450 دلار و 30 سنت رسیده بود. قیمت طلا در بازار آمریکا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1459 دلار و 30 سنت رسید.

ترامپ روز سه شنبه گفت، واشنگتن و پکن به انعقاد فاز نخست یک توافق تجاری نزدیک شده اند. دیروز مذاکره کنندگان ارشد دو کشور توافق کردند کار بر روی موضوعات باقیمانده را ادامه دهند.

ایلیا اسپیواک، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «پس از مذاکرات تلفنی دیروز بین مقامات آمریکایی و چینی همه خوش بین هستند.»

پس از آنکه به دنبال انتشار خبرهای مثبت تجاری ارزش دلار افزایش داشت و شاخص ها در بورس وال استریت شاهد رشد بود، امروز ارزش سهام در بازارهای آسیا نیز افزایش داشت.

اما به گفته اسپیواک «در مقطع فعلی، بازارها واکنش چندان زیادی نشان نخواهند داد مگر آنکه توافق تجاری به صورت قطعی امضا شود یا تحول ملموسی اتفاق بیافتد.»

سرمایه گذاران همچنان نگران لوایح تصویب شده در کنگره آمریکا در حمایت از معترضان هنگ کنگی و تاثیر منفی آن بر مذاکرات تجاری هستند.

در بخش تجاری چین، آمارها نشان می دهد که سوددهی شرکت های چینی در ماه اکتبر بیشترین افت را در طی 8 ماه گذشته داشته است. پیشتر، اعتماد مصرف کننده در امریکا در ماه نوامبر برای چهارمین ماه متوالی کاهش یافته بود. در این وضعیت، قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون عمدتا به دلیل اختلافات تعرفه ای بیش از 13 درصد افزایش یافته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها