کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هیوندای آزرا 2020 به صورت رسمی رونمایی شد + تصاویر


کد خبر : ۶۶۶۶۴سه شنبه، ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳:۰۰۲۰۴۹۷ بازدید

کمپانی خودروسازی هیوندای چند روز گذشته به طور رسمی از نسخه جدید سدان لوکس آزرا (گرنجور) رونمایی کرد و به ارائه جزییات آن پرداخت.
هیوندای آزرا 2020 به صورت رسمی رونمایی شد + تصاویرهیوندای آزرا 2020 به صورت رسمی رونمایی شد + تصاویر

به گزارش ایران‌جیب از پرشین خودرو، ممکن است که هیوندای آزرا (گرنجور) در بازار آمریکای شمالی دیگر عرضه نشود، اما مشتریان این خودرو در کشور کره جنوبی همچنان مشتاق به داشتن یکی از محصولات این برند هستند و نسخه جدید این اتومبیل با تغییرات بسیار زیاد و شگفت انگیز خود موفق شده یک افتتاحیه باشکوه داشته باشد. به گفته شرکت خودروسازی هیوندای، در طول 11 روز کاری اخیر موفق به پیش فروش 32 هزار و 179 دستگاه از این خودرو در کشور کره جنوبی شده است که یک رکورد شگفت انگیز در کارنامه این برند لوکس هیوندای از ابتدای پیدایش تاکنون به شمار می رود.

همانطور که پیش از این گفتیم، نسل ششم هیوندای آزرا در سال 2016 میلادی معرفی شد و حالا با رسیدن به روزهای پایانی سال 2019 میلادی و گذشت تقریبا سه سال از عرضه این برند در نسل ششم، تولید و عرضه یک نسخه جدید از این اتومبیل در بازارهای جهانی به شدت احساس می شد تا نیمه دوم این نسل آغاز شده و همچنین فرصتی در اختیار هیوندای قرار دهد تا به توسعه و طراحی نسل جدید این برند بپردازد.
 

8dh82noc4dnviqwy0qp.jpg

حال به رغم اینکه هیوندای آزرا در قالب یک نسخه فیس لیفت معرفی شده است، اما تغییرات بسیار زیاد آن را می توانیم درست همانند ورود به یک نسل جدید بدانیم که در تمامی قسمت های داخل و خارج کابین خود متحمل تغییرات چشمگیری شده است که می توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

7veszx6xpd2he9vw2l7.jpg

برای نسخه فیس لیفت علاوه بر تغییرات بزرگ ظاهری، شرکت خودروسازی هیوندای ابعاد اتومبیل را هم دستخوش تغییرات بسیار خوبی کرده است و حالا 60 میلی متر طول بیشتری بر روی این ماشین خواهیم داشت و به لطف آن 40 میلی متر به فاصله بین دو محور اتومبیل اضافه شده است تا فضای بیشتری در اختیار سرنشینان داخل کابین بویژه سرنشینان عقب قرار گیرد. در این بین عرض اتومبیل هم نزدیک به 10 میلی متر بیشتر شده است.

از لحاظ ایمنی، هیوندای گرنجور 2020 ویژگی های کمک راننده بسیار زیادی دارد و در این خصوص می توانیم به سیستم پارک خودکار، سیستم کمک حرکتی در رانندگی معکوس، سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز خودکار، سیستم هشدار نقاط کور به همراه مانیتور مشاهده نقاط کور، دستیار پارک هوشمند از راه دور، فناوری نیمه خودکار رانندگی در بزرگراه و بسیاری از سیستم های ایمنی و کمک راننده دیگر اشاره داشت که ارزشی دوباره به اعتبار کم رنگ شده "گرنجور" در طول سال های اخیر داده است.
 

hj4ykyhlqz3gsdu3ljgw.jpg

با تایید کمپانی خودروسازی هیوندای، مشتریان کره ای می توانند گزینه های مختلفی برای بخش مولد قدرت ماشین خود داشته باشند که اولین انتخاب آنان یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر 198 اسب بخاری با حداکثر گشتاور 248 نیوتن متری خواهد بود که جایگزینی برای پیشرانه قبل 2.4 لیتری به شمار آمده و می تواند یک موتور بهینه و اقتصادی با مصرف سوخت 8.4 لیتر به ازای کارکرد 100 کیلومتری اتومبیل باشد.

oi7u9y5p90dawqhp4us9.jpg

برای کسانی که به دنبال قدرت بیشتری بر روی آزرا هستند، هیوندای یک موتور 3.3 لیتری شش سیلندر هم در نظر گرفته است که حداکثر خروجی قدرت آن به 294 اسب بخار و میزان خروجی گشتاور آن به مرز 343 نیوتن متر خواهد رسید. این تمام ماجرا نیست و هیوندای یک سیستم محرک هیبریدی با موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر بروزرسانی شده هم برای مشتریان خود تدارک دیده است که مصرف ترکیبی آن برای هر 100 کیلومتر به چیزی حدود 6.2 لیتر خواهد رسید. انتخاب آخر مشتریان هم می تواند یک پیشرانه 3 لیتری گازسوز باشد که با گاز LPG کار می کند.

هیوندای این نسخه جدید را با قیمت پایه 32.94 میلیون وون، یعنی چیزی حدود 28 هزار و 150 دلار در مدل پایه 2.5 لیتری و همچنین با حداکثر قیمت 44.89 میلیون وون، معادل 38 هزار و 360 دلار در نسخه هیبریدی به مشتریان خود عرضه خواهد کرد.

diivked6t94hniei5srq.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها