کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عقب‌نشینی قیمت‌ها در بازار آهن


کد خبر : ۶۶۶۲۶دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹:۱۹۶۵۳۰ بازدید

طی اخبار کسب شده از روند بازار آهن، طی 10 روز گذشته بازار وضعیتی آشفته و نامنظم داشته است به طوری که در برخی مبادی شاهد رشد ...
عقب‌نشینی قیمت‌ها در بازار آهنعقب‌نشینی قیمت‌ها در بازار آهن

آهن‌پرایس- طی اخبار کسب شده از روند بازار آهن، طی 10 روز گذشته بازار وضعیتی آشفته و نامنظم داشته است به طوری که در برخی مبادی شاهد رشد بی مهابای قیمت ها  نیز بوده ایم. علیرغم افزایش نظارت ها و فشار ناظران بازار و برخی عقب‌نشینی های صورت گرفته همچنان که دیده می‌شود، در برخی مبادی میلگرد مرز ۴۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو را در نوردیده است؛ از این روی صرف نظر از برخی پس لرزهای باقی مانده از هیجانات هفته گذشته و بی خبری برخی مراجعین، در چند روز اخیر شاهد سکوت و آرامش خاصی در بازار و حوزه تقاضا بوده ایم.

روز گذشته از شدت شیب صعودی قیمت آهن در بازار کاسته و بازاری نیمه پویا را برای فعالان خود رقم زد. این نوسانات سبب گشته تا متقاضیان خرید نیز فعلا ار اقدام جدی برای تامین نیاز مصرفی خود به مصالح جلوگیری کنند تا شاید بازار مجددا به سمت قیمت های واقعی خود گام بردارد. البته در میان نیز نباید از فعالیت زیرکانه دلالان و سودجویان غافل ماند که هم چنان سوار بر موج افزایش قیمت ها بوده و رغبتی برای عقب نشینی از موضع خود نیز ندارند که همین امر  لزوم ضرورت هوشیاری افراد در معاملات را بیش از پیش افزایش می دهد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها