کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تکذیب افزایش قیمت از سوی خودروساز‌ها


کد خبر : ۶۶۴۸۰پنجشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳:۰۵۱۲۱۰۵ بازدید

​رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته (چهارشنبه 29 آبان) در حاشیه نشست هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به ...
تکذیب افزایش قیمت از سوی خودروساز‌هاتکذیب افزایش قیمت از سوی خودروساز‌ها

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته (چهارشنبه 29 آبان) در حاشیه نشست هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای نظارت بر بازار جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در پی افزایش نرخ بنزین گفت: بازرسی‌های ما کمّیت و کیفیتش افزایش یافته است و همه امکانات در روز‌های اخیر بسیج شده است تا در حق مردم اجحاف نشود و موج گرانی که بیشتر ناشی از بار روانی این قضیه است تحمیل نشود.

وی افزود: طبق گزارش‌های میدانی که داریم اقدامات ما در این جهت مؤثر بوده است البته در برخی کالا‌ها و خدمات مثل حمل‌ونقل تأثیرات واقعی را هم داریم که بحث جدایی دارد؛ بیشترین تلاش ما این است که به‌دلیل مباحث روانی به‌شکل سوءاستفاده‌ای گرانی صورت نگیرد و گرنه در برخی جا‌ها ممکن است این تصمیم درصد پایینی روی برخی قیمت‌ها تأثیرگذار باشد.

وزیر صنعت گفت: طبق دستور رئیس‌جمهور دولت و دستگاه‌های دولتی به هیچ عنوان تا پایان سال حق گران کردن هیچ کالایی را ندارند.

رحمانی درباره تولید خودرو‌های کم‌مصرف در شرایط افزایش قیمت بنزین گفت: در این رابطه دو مورد در دست اقدام داشتیم؛ یکی بحث تولید خودرو‌های الکتریکی و برقی است یکی هم موتور کم‌مصرف است که قبل از این طرح هم در دستور بوده و الآن ضرورت آن بیشتر شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که "چرا پس از افزایش قیمت بنزین شاهد افزایش قیمت برخی خودرو‌ها بودیم؟ "، گفت: هیچ افزایش قیمتی از سوی خودروساز‌ها اعمال نشده است این هم مربوط به این چند روز نبوده مثل همیشه که دلالی و برخی اقدامات می‌شد الآن هم بحث همان دلالی است و پیگیری می‌کنیم با عرضه بیشتر اجازه ندهیم افزایش قیمتی در این زمینه داشته باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها