کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشکل عابربانک‌ها برطرف می‌شود


کد خبر : ۶۶۴۷۳چهارشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶:۱۴۹۶۲۳ بازدید

«بانک‌ها و ادارات بیشترین آسیب را در روزهای اخیر متحمل شده‌اند.» این حرف را روزگذشته غلامرضا سلیمانی، رئیس‌ کل بیمه مرکزی گفته ...
مشکل عابربانک‌ها برطرف می‌شودمشکل عابربانک‌ها برطرف می‌شود

شهروند| «بانک‌ها و ادارات بیشترین آسیب را در روزهای اخیر متحمل شده‌اند.» این حرف را روزگذشته غلامرضا سلیمانی، رئیس‌ کل بیمه مرکزی گفته است. حالا این اتفاق موجب شده است که صف‌های طولانی مقابل دستگاه‌های عابربانک تشکیل شود و البته بسیاری از دستگاه‌های عابربانک قادر به ارایه خدمات به مشتریان‌شان نباشند.

مشاهدات از سطح شهر حاکی از این است که مردم در روزهای اخیر برای انجام کارهای بانکی از طریق خودپردازها با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند. اغلب خودپردازها یا پول نقد ندارند یا عملیاتی مثل انتقال پول، پرداخت قبوض و دریافت شارژ را انجام نمی‌دهند.

تخریب ده‌ها دستگاه عابربانک در سطح شهر باعث شده است که بار ترافیک این دستگاه‌ها به سایر دستگاه‌های ATM تحمیل شود و البته قطعی اینترنت و کندشدن روند پرداخت‌های اینترنتی مزید بر علت شده است تا دستگاه‌های عابربانک شلوغ‌تر از همیشه باشد.

بسیاری از مشتریان خدمات بانکی نمی‌دانند که دسترسی به شبکه با «اینترانت» فراهم است و مردم می‌توانند همچنان به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فارسی دسترسی داشته باشند و همین موضوع مردم را به پای خودپردازها کشانده و صف‌های طویلی را مقابل عابربانک‌ها ایجاد کرده است.

بانک مرکزی: اختلالی گزارش نشده است

 روابط عمومی بانک مرکزی به «شهروند» اعلام می‌کند که هنوز گزارشی به بانک مرکزی درباره اختلال در عملکرد عابربانک‌ها داده نشده و این امکان وجود دارد که به دلیل تخریب برخی شعبه‌ها و دستگاه‌های خودپرداز، ترافیک در شبکه بانکی ایجاد شود یا مراجعه زیاد مردم به یک عابربانک آن را با مشکل مواجه کند.»

روابط عمومی بانک مرکزی همچنین توضیح داد: «بانک‌ها در تلاش هستند هرچه زودتر مشکلات را برطرف کرده و عابربانک‌های تخریب‌شده را راه بیندازند اما این موضوع به زمان نیاز دارد، ضمن اینکه آسیب‌های زیادی به شعب بانک‌ها وارد شده و برای تعمیر آنها نیازمند تعیین بودجه هستیم.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها