کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تاثیر گران شدن قیمت بنزین بر بازار آهن


کد خبر : ۶۶۳۰۶شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱:۲۷۱۳۷۱۳ بازدید

اگرچه مسئولان اعتقاد دارند که افزایش نرخ سوخت بر روی بهای کالاهای تولیدی تاثیری نخواهد داشت و هزینه های حمل بار همچنان ...
تاثیر گران شدن قیمت بنزین بر بازار آهنتاثیر گران شدن قیمت بنزین بر بازار آهن

آهن‌پرایس- اگرچه مسئولان اعتقاد دارند که افزایش نرخ سوخت بر روی بهای کالاهای تولیدی تاثیری نخواهد داشت و هزینه های حمل بار همچنان بر حسب تن کیلومتر محاسبه خواهد گشت اما تجربه ثابت کرده است افزایش قیمت خواه ناخواه در آینده ای بسیار نزدیک در جامعه به وقوع خواهد پیوست. البته در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نام گرفته، مسئولان حمایت و کمک به مجموعه های کارگری را به دلایل مختلف ازجمله سوء مدیریت پشت گوش انداخته اند و همین امر سبب نگرانی و افزایش حجم فشار بر قشر های نیازمند شده است.

در این میان نقش کارگران و تلاش گران عرصه صنعت که به حق نقش ارزنده و بسیار تأثیرگذاری در رونق تولید و گردش چرخ صنعت کشور دارند، نباید فراموش شود و در کنار گردش چرخ صنعت گردش امور این عزیزان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از مشکلاتی که سال هاست گریبان صنعت کشور را گرفته عدم مدیریت صحیح بر کارخانجات بزرگ و عموما تخصصی است که به دلیل نبود اهلیت و داشته های فنی مدیران آن سبب شده تا بسیاری از این واحدهای تولیدی راهی جز تعطیلی را انتخاب نکرده و به تبع آن علاوه بر توقف تولید، زندگی صدها نفر از کارگران و خانواده های این کارخانه ها را دچار چالش بزرگی نماید. در این زمینه کم نبوده اند کارخانجاتی که به واسطه بی تدبیری در اختیار مدیران بی تعهد و تخصصی قرار گرفته اند که در نهایت موجبات ورشکستگی و از بین بردن منابع ملی و بیت المال را فراهم آورده اند.

این اتفاق علاوه بر تبعات اقتصادی بسیار زیادی که برای کشور به ویژه در دوران تحریم دشمنان این مرز و بوم دارد، موجب بروز آسیب های اجتماعی فراوان و گاها مشکلات امنیتی در جامعه شده و مدیریت آن بسیار دشوار خواهد بود. یکی از این نمونه مجموعه ها، کارخانه فولاد قزوین است که پیش از این به دلیل سوء مدیریت های صورت گرفته در آن، مسیر انحلال و ورشکستگی را پیموده و انبوه کارگران این شرکت به دلیل مشکلات مالی و عدم کارآیی لازم کارخانه در خطر اخراج و بیکار قرار داشتند. اما با تغییر تیم مدیریتی این کارخانه، ورق برگشت و امروز خبرهای خوبی هم ازحوزه تولید و هم از حوزه نیروی انسانی آن به گوش می رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها