کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قاچاق‌ شیشه‌ و‌ هروئین‌ با‌ خودروهای مدل بالا


کد خبر : ۶۶۲۶۷پنجشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵:۴۴۱۴۸۲ بازدید

اعضای یک شبکه توزیع مواد مخدرازنوع شیشه وهروئین درحالی دستگیرشدندکه ماموران پاسگاه زهمکان شهرستان فاریاب یک محموله 30 کیلوگرمی ...

اعضای یک شبکه توزیع مواد مخدرازنوع شیشه وهروئین درحالی دستگیرشدندکه ماموران پاسگاه زهمکان شهرستان فاریاب یک محموله 30 کیلوگرمی هروئین و30کیلوگرمی شیشه به همراه 25کیلوگرم مورفین ازاین سوداگران مرگ کشف کردند.

رئیس حوزه قضایی فاریاب در جنوب کرمان  از دستگیری دو قاچاقچی در این  زمینه خبرداد و گفت : در بازجویی های اولیه از متهمان مشخص  شد این افراد به صورت سازمان یافته و شبکه ای محموله های هروئین و شیشه را از مرزهای شرقی  به استان های مرکزی کشورمنتقل وتوزیع می‌کردند.به گزارش خبرنگارما، قاضی سالاری افزود:قاچاقچیان ازخودروهای مدل بالابرای انتقال این محموله های موادمخدراستفاده می کردند.این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به این که خودروهای متهمان  مجهز به GPS و تجهیزات الکترونیکی بوده، توسط اعضای دیگر باند قابل ردیابی و شناسایی بوده است. این مسئول  قضایی از کشف 85 کیلو مواد افیونی از نوع صنعتی طی دو عملیات خبر داد و اظهار کرد:ارزش ریالی موادمخدر کشف شده حدود 25میلیارد ریال ارزیابی و برآورد شده است .

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب  خاطرنشان کرد :دستورات قضایی  ویژه برای شناسایی و دستگیری اعضای دیگر این باند صادر شده است .



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها