کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت گوشت در بازار کشور در سراشیبی سقوط


کد خبر : ۶۶۲۰۹چهارشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴:۵۲۳۵۳۵ بازدید

مدیر بازارچه‌های مرزی و نماینده استاندار سیستان و بلوچستان درتنظیم بازار و امور دام گفت: با ورود دام از طریق مرزهای دریایی و ...

مدیر بازارچه‌های مرزی و نماینده استاندار سیستان و بلوچستان درتنظیم بازار و امور دام گفت: با ورود دام از طریق مرزهای دریایی و زمینی سیستان و بلوچستان، قیمت گوشت در بازار کشور شکسته می‌شود.

مبین علی میر در گفت‌وگو با ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به ورود دام از طریق مرزهای دریایی و خشکی به سیستان و بلوچستان و افزایش عرضه گوشت در بازار کشور از طریق این استان، قیمت گوشت در بازار کشور کاهش خواهد یافت.

وی افزود: در آغاز عملیات اجرایی طرح 240 هزار راسی دام سنگین در استان سیستان و بلوچستان، بازار منتظر شوک شدید کاهش قیمت گوشت باشد.

نماینده استاندار در تنظیم بازار و امور دام و مدیر بازارچه های مرزی استان گفت: در چند ماه اخیر 40 هزار راس دام سنگین از طریق مرزهای زمینی و دریایی وارد استان شده که پس از پروار هم اکنون آماده کشتار و عرضه به بازار کشور است.

وی خاطر نشان کرد: با ورود گوشت این دام ها به بازار، قیمت گوشت تا مرز 58 هزار تومان کاهش یافته و استان آمادگی تامین گوشت مورد نیاز کشور را دارد.

میر عنوان کرد: قیمت گوشت در بازار باید واقعی و متعادل باشد، با توجه اختیارات تامی که دکتر جهانگیری به استاندارمحترم سیستان و بلوچستان داده و پس از چندین ماه تلاش استاندار، حباب قیمت گوشت در بازار کشور شکسته خواهد شد و قیمت گوشت مجددا کاهش خواهد یافت.

وی در ادامه گفت: سیستان و بلوچستان بازوی قدرتمندی در حل موضوعات کشور در بخش کالای اساسی و تامین گوشت است و با همت استاندار سیستان و بلوچستان مجددا صنعت کشتارگاهی استان شکوفا شده وروزهای خوشی برای این صنعت در انتظار است.

وی عنوان کرد:11 کشتارگاه و 32 کارخانه بسته بندی گوشت که سالهاست تعطیل بوده دوباره شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی در ادامه عنوان  کرد: خادمان مردم در سیستان و بلوچستان کمر همت را برای کاهش قیمت گوشت در سراسر کشور بسته اند و امیدواریم این مسئله محقق شود.

وی در پایان گفت: عرضه کنندگان گوشت در سایر استان ها برای تهیه گوشت می‌توانند به انجمن کشتارگاه ها و بسته بندی گوشت استان مراجعه کنند و یا تماس بگیرند و بصورت عمده خرید کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها