کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چانگان تعریف جدیدی از خودروهای چینی در ایران + تصاویر


کد خبر : ۶۶۱۴پنجشنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵:۱۶۱۸۴۸۹ بازدید

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد این روزها میزبان خودروهای متنوعی از سراسر جهان و صنعت خودرو ایران است اما شاید بتوان مهم ترین و استراتژیک ترین برندی که برای اولین بار ...

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد این روز ها میزبان خودرو های متنوعی از سراسر جهان و صنعت خودرو ایران است اما شاید بتوان مهم ترین و استراتژیک ترین برندی که برای اولین بار با قدرت به نمایش در آمده را چانگان چین دانست که در همسایگی سایپا مردم را آماده ورود قدرتمندش به ایران می کند.

 اگر در اطراف غرفه این شرکت تازه وارد چینی گشتی بزنید مسئولان چشم بادامی چینی که برای معرفی کامل این برند بزرگ چینی به ایران و شهر مقدس مشهد سفر کرده اند را می بینید . موضوعی که خبر از یک شروع قدرتمند می دهد . مسئولان چانگان با همکاری شرکت خودروسازی سایپا روز گذشته طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و مسئولان ارشد شرکت چانگان چین و سایپا به معرفی محصولاتش برای بازار ایران پرداخت و همین مساله بهانه ای شد تا به سراغ ارشد ترین مسئول چانگان در ایران ؛ چاو ژنجو ( مدیر فروش بین المللی چانگان) برویم و گفت و گویی اختصاصی با این نماینده ارشد چانگان داشته باشیم .

آقای ژنجو مردی خوش برخورد است که روی هیچ خبرنگاری را زمین نمی اندازد و از این جهت حسرت به دل ما می گذارد که چرا از مسئولان ایرانی چنین رفتاری را مشاهده نمی کنیم . صحبت های ما با آقای ژنجو در مورد این موضوع شروع شد که چرا چانگان با تاخیر بعد از برند های بزرگ چینی دیگر به ایران قدم گذاشته است . ژنجو دلیل این تاخیر را سیاست های داخلی شرکت چانگان بیان می کند . به گفته او چانگان با تیراژ حدود 2 میلیون دستگاه در سال 98 درصد محصولاتش را در بازار چین عرضه می کند و 2 درصد آن را به مقاصد صادراتی نظیر روسیه و کشور های آمریکای جنوبی صادر می کند.

حدود 30 سال از آغاز خودروسازی در چانگان می گذرد و این شرکت در طول این 30 سال حدود 10 میلیون دستگاه خودرو را به تولید رسانده است . این شرکت چینی از نظر تیراژ و میزان فروش در زمره 4 شرکت بزرگ خودروسازی چین قرار می گیرد . مطمئنا مهم ترین سوال و نگرانی ایرانی ها از این برند جدید چینی موضوع کیفیت است . به همین دلیل ژنجو توجه ما را به مراکز تحقیق و توسعه این شرکت در آمریکا و اروپا جلب می کند و همچنین روی این موضوع تاکید دارد که کیفیت بالای محخصولات چانگان موجب شده تا محصولات این خودروساز در بازار چین بتواند به گونه ای با خودرو های اروپایی و آمریکایی و ژاپنی رقابت کند که در زمره پرفروش ترین خودرو های این بازار قرار بگیرد.

به گفته ژنجو به زودی فروش دو محصول سدان Eado و شاسی بلند CS35 در ایران با همکاری سایپا آغاز می شود و در آینده نزدیک مدل های دیگری نظیر شاسی بلند CS 75 که سال گذشته در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شده است را نیز به بازار ایران عرضه خواهند کرد . به گفته ژنجو سطح همکاری های چانگان و سایپا به فروش و همکاری در خدمات پس ازفروش در ایران مربوط می شود.ژنجو همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در ایران قصد همکاری با شرکتی غیر از سایپا را دارند گفت که خیر قطعا عمده همکاری های چانگان در ایران با سایپا خواهد بود، با این حال وقتی از او پرسیدیم که آیا در نمایشگاه های خودرو آینده ایران هم در کنار سایپا شرکت خواهند کرد پس از کمی مکث و لبخندی که ظاهرا معنادار بود گفت قطعا از کمک های خوب سایپا در ایران استفاده می کنیم . به نظر می رسد با شرایط موجود و صحبت های بیان شده از سوی این مدیر ارشد کمپانی چانگان باید منتظر اتفاقات جدید در رویه فروش و عرضه محصولات چانگان به ایران در آینده نزدیک باشیم و یا در خوشبینانه ترین حالت سایپا به زودی فروش محصولات این برند چینی را در ایران آغاز خواهد کرد .

شرکت چانگان با بهره گیری از تیم تحقیقات و توسعه قدرتمند در مهم ترین مراکز تولید خودرو جهان تلاش دارد تا در زمینه کیفی ، یک خودرو چینی متفاوت را به بازار ایران عرضه کند . هنوز هیچ صحبتی از قیمت و شرایط فروش محصولات چانگان در ایران به میان نیامده است و بر اساس گفته های سایپا از اوایل مهر باید اماده اعلام شرایط فروش محصولات این خودروساز چینی تازه وارد در بازار ایران باشیم .

محصولات جدید چانگان در نمایشگاه خودرو مشهد :
 

2mc7zu0cisigm3t5xq01.jpg

nq0wfomjkuu4liyzeaf7.jpg


eado ایکس تی یکی از محصولات چانگان برای ورود به بازار ایران :
 

cvol3utkd3cseyzn8nm.jpg

a110f4c12hi2ve2mddw.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها