کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت خودرو در مسیر افزایشی قرار گرفت


کد خبر : ۶۵۹۳۲یکشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵:۲۴۱۸۷۴۸ بازدید

این روزها علی رغم رکود معاملات در بازار خودرو، شاهد افزایش قیمت برخی خودروها بوده ایم که مهم ترین عامل آن را باید عدم تعادل عرضه و تقاضا در بازار عنوان کرد.
قیمت خودرو در مسیر افزایشی قرار گرفتقیمت خودرو در مسیر افزایشی قرار گرفت

 بنا بر اعلام فروشندگان خودرو چند وقتی است که فاکتور خودروهای پراید و پژو206 در نمایندگی ها کند شده و همین امر قیمت ها را در بازار بهم ریخته است.

موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در همین ارتباط به تسنیم می گوید: عرضه خودروهای زیر 100 میلیون تومان در بازار مختل شده  و همین امر عامل افزایش قیمت‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه شرکت‌های خودروساز نیاز بازار را تامین نمی‌کنند، افزود:  ایران‌خودرو و سایپا نیاز بازار را در خودروهای پرتیراژ تأمین می‌کنند که با اختلال در این موضوع  رشد قیمت ها به وجود آمده است. البته در حال حاضر این قیمت‌ها واقعی نیستند و خریداران مراقب باشند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اعلام اینکه برخی معتقدند با توقف تولید پراید قیمت آن در بازار افزایش خواهد یافت، گفت: زمانی که یک خودرو از رده خارج می‌شود ارزش قیمتی آن هم کاهش خواهد یافت زیرا با معرفی خودروی جایگزین مردم هم به دنبال محصولات به‌روز هستند نه خرید خودروهای از رده خارج.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها