کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هدایای مناسب روز دانش‌آموز و روز دانشجو


کد خبر : ۶۵۵۶۹دوشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰:۴۶۹۰۰ بازدید

با آغاز فصل پاییز هر ساله کودکان زیادی برای اولین بار پا به یک محیط آموزشی رسمی می‌گذارند. آغاز تحصیل با این روز شروع می‌شود و ممکن است تا سالیان سال در دانشگاه‌ها ادامه پیدا کند.

با آغاز فصل پاییز هر ساله کودکان زیادی برای اولین بار پا به یک محیط آموزشی رسمی می‌گذارند. آغاز تحصیل با این روز شروع می‌شود و ممکن است تا سالیان سال در دانشگاه‌ها ادامه پیدا کند. در طی این سالهای تحصیل، یادگیری و ایجاد ارتباط جمعی از مهم‌ترین دستاوردها برای محصلین و جامعه به حساب می‌آید. اما این تمام ماجرا نیست، چرا که مدارس و دانشگاه‌ها تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم دیگری با سایر بخش‌های یک جامعه خواهند داشت. یکی از این موارد، فرصت‌ توسعه کسب‌وکار در هنگام بازگشایی مدارس و در حین سال تحصیلی است. اگر بخواهیم به چشم یک سرمایه‌گذاری به این اتفاق سالیانه بنگریم، بهتر است بودجه ای را برای خرید هدایای تبلیغاتی روز دانش‌آموز و دانشجو تخصیص دهیم.

هدایای مناسب روز دانش‌آموز و روز دانشجو

 

هدایای تبلیغاتی و بهبود فرهنگی

هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های سودمندی است که علاوه بر توسعه وضعیت اقتصادی به بهبود فرهنگی و آموزشی هم کمک خواهد کرد. در واقع برند و کسب‌وکار شما با تامین نیاز‌های یک محصل انجام می‌شود.

چنین هدایایی با مضامین آموزشی روش منحصر به فردی برای برقراری ارتباط با نام تجاری و پیام شما دارد. همچنین در این روش فقط محصل نیست که با آن ارتباط خواهد گرفت بلکه توجه والدین و اطرافیانش را نیز به همراه خواهد داشت و اولین اثر ماندگار ایجاد می‌گردد.
دانش آموزان عاشق تغییر و تحولات جذاب هستند و علاقه‌ی چندانی به برخی از قلم های ارزان قیمت که دور ریخته می شوند ندارند. از آنجا که تاثیر محصولات تبلیغاتی به اثبات رسیده است هدایای خود را با موارد مفید و منحصر به فرد برای جذب دانش آموزان و ایجاد یک حس خاطره انگیز و ماندگاردر نظر بگیرید.

هدایای تبلیغاتی روز دانش‌آموز
پیش از انتخاب هرگونه دسته‌بندی برای هدیه به این نکته باید توجه کرد که دوره‌ی دانش‌آموزی از 7 سالگی آغاز می‌شود و تا 18 سالگی ادامه خواهد داشت. پس حتما در انتخاب خود سن و همینطور جنسیت را لحاظ کنید.

لوازم تحریر اولین گزینه‌ای است که کارآمد و مفید خواهد بود. نیاز روزمره هر دانش‌آموز در دوران تحصیلی به لوازم تحریر غیر قابل انکار است. داشتن یک طرح زیبا و کیفیت مناسب باعث می‌شود که میل به استفاده از آن بیشتر باشد. در سنین پایین‌تر کودکان همواره دست به کشف و شناخت بیشتر می‌زنند و در سنین نوجوانی به دنبال لذت بردن هستند. پس انتخاب مناسب و موثر لوازم تحریر به واسطه این ویژگی‌های دانش‌آموزان اهمیت بسیاری خواهد داشت.

از مهم‌ترین لوازم تحریر مناسب هدیه می‌توان به خودکار، ماژیک هایلایت، ماشین حساب، مداد رنگی، خط کش‌های چند کاربردی، دفترچه‌های یادداشت، برچسب یادداشت، مداد تراش، کیف و جامدادی اشاره کرد.
وسایلی که تامین‌کننده رفاه و آسایش دانش‌آموزان هستند علاوه بر خود محصل بر والدین او نیز تاثیر خوبی خواهد گذاشت. امثال قمقمه، ظرف غذا، فلاسک، لیوان و ماگ از این دست هدایای مفید به شمار می‌آیند.
اگر کمی ویژه‌تر به این دست هدایای تبلیغاتی توجه کنید وسایل خاص‌ مثل چراغ مطالعه و وسایل ورزشی هم می‌تواند یک دانش‌آموز را سر ذوق بیاورد. انواع چراغ مطالعه گیره‌ای کوچک و یا نمونه بزرگ با یک پایه زیبا و یا البسه ورزشی، توپ فوتبال، طناب ورزشی از بهترین هدایا در این مورد خواهند بود.

هدایای عامه‌پسند هم برای این قشر خوب و کارآمد به حساب می‌آیند. از این دسته هدایا میتوان به ساعت تبلیغاتی‌ رومیزی و ساعت دیواری که اتفاقا با تاکید بر رعایت نظم به کار محصلان خواهد آمد و تا سال‌ها در اتاقش یادآور این خاطره خواهد بود. همینطور هدایای دیجیتال از قبیل فلش مموری و اسپیکر برای سنین بالاتر مناسب است، چرا که پاسخ نیاز و هیجان زمان نوجوانی متفاوت از زمان کودکی است.

برای روز دانشجو
دوره‌ی پر نشاط و سرشار از انرژی جوانی همواره به دنبال جاه طلبی و هیجان بیشتر است. این روحیه‌ی جوانی باعث می‌شود که هدیه‌ی دوره‌ی پیشین زندگی‌اش برایش چندان ارزشمند نباشد. بی راه نیست اگر بگوییم بخش عمده‌ای از زندگی جوانان امروزی در دنیای تکنولوژی و وسایل دیجیتال صرف می‌شود. بنابراین ذهن آنها بیش از هر چیز به دنبال هدایای دیجیتال خواهد بود.

لوازم جانبی گوشی موبایل، اعم از پاوربانک، هولدر و نگهدارنده‌های موبایل و یا موارد دیگری مثل فلش مموری و هارد اکسترنال، اسپیکر و هدفون در اولویت خاص دانشجویان خواهد بود.

پس از این دسته محصولات، روان نویس، کاغذ دیجیتال و قلم استایلوس از مواردی به شمار می‌روند که در عین رعایت علایق دانشجویان به وضعیت تحصیلی آنان هم توجه دارد. این موارد می‌تواند به شکل یک ست هدیه به همراه یک جاسوئیچی یا  کیف چرم به طور ویژه‌ای تدارک دیده شوند. انتخاب هدیه درخور و موثر برای دانشجویان به نسبت کمی آسانتر خواهد بود و از این جهت برای انتخاب کالای مورد نظر حق انتخاب بیشتری خواهید داشت.

 توجه به مقطع تحصیلی دانشجوی مد نظر شما با سلیقه و علایق او ارتباط مستقیمی دارد. پیشنهادات قسمت اول ما به صورت پیش‌فرض در بر گیرنده قشر جوان دانشجویان است. اما اگر در نظر شما مقطع دکتری یا دانشجویانی که سنین بالاتری دارند، قرار دارد بهتر است که هدایای تبلیغاتی خود را متناسب با روحیاتشان در نظر بگیرید. به این ترتیب علاوه بر کالاهای پیشین، هدایایی مثل ست چرم، خودکار نفیس، تندیس، لوازم خودرو و حتی صنایع دستی را نیز اضافه کرد.

با اتکا به نکات کلیدی و علایق هر گروه بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب قابل انتخاب خواهند بود. روز دانش‌آموز و روز دانشجو به ترتیب در تاریخ 13 آبان و 16 آذر فرصت بسیار خوبی برای تمامی کسب‌وکارهایی است که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با دانشگاه‌ها و مدارس در ارتباط هستند. می توانید برای دیدن پیشنهادات بیشتر در مورد تهیه هدایای تبلیغاتی به حس هفتم مراجعه بفرمائید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها