کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی شرکت گوگل از گوشی پیکسل 4 با قابلیت عکسبرداری از کهکشان راه شیری!


کد خبر : ۶۵۴۵۲چهارشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰:۰۶۷۹۰۰ بازدید

شرکت گوگل روز سه شنبه 23 مهرماه در جریان کنفرانس سالانه‌اش در نیویورک از تازه‌ترین گوشی تلفن همراه خود به نام پیکسل 4 رونمایی کرد.
رونمایی شرکت گوگل از گوشی پیکسل 4 با قابلیت عکسبرداری از کهکشان راه شیری!رونمایی شرکت گوگل از گوشی پیکسل 4 با قابلیت عکسبرداری از کهکشان راه شیری!

شرکت گوگل روز سه شنبه 23 مهرماه در جریان کنفرانس سالانه‌اش در نیویورک از تازه‌ترین گوشی تلفن همراه خود به نام پیکسل 4 رونمایی کرد.

به گزارش ایران‌جیب از یورونیوز، گوگل ادعا می‌کند که در گوشی همراه جدید خود کیفیت دوربین را تا حدی ارتقا داده است که با آن تصویربرداری نجومی از ستارگان و حتی کهکشان راه شیری مقدور است.

گوشی هوشمند آندرویدی جدید در دو مدل Pixel 4 و Pixel 4 XL با قیمت پایه ۷۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و از ۴ نوامبر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

گوگل در این کنفرانس همچنین از نسل دوم ایرباد تماما بی‌سیم خود به نام پیکسل بادز رونمایی کرد.

cpb8d0crx7eub3nmn3.jpg

تصویر گرفته شده از کهکهشان راه شیری در آسمان شب توسط دوربین تلفن همراه پیکسل 4 که در جریان کنفرانس سالانه گوگل در نیویورک رونمایی شد

گوگل می‌گوید که این هدفون‌های بی‌سیم به نوعی فناوری به نام «صدای انطباق‌پذیر» مجهز شده‌اند. در این فناوری، شدت صدای هددفون با توجه به صدای محیط بیرونی به صورت خودکار تنظیم می‌شود. قرار است این هدفون‌ها در بهار ۲۰۲۰ به بازار عرضه شوند.

در این کنفرانس همچنین دیگر محصولات این غول دنیای اینترنت و فناوری شامل لپتاپ‌های مبتنی بر سیستم عامل کروم به نام پیکسل بوک و همچنین اسپیکر هوشمند گوگل به نام نست مینی معرفی شدند.

علاوه بر این‌ها، گوگل در جریان مراسم امروز اعلام کرد که سرویس پخش اینترنتی بازی خود به نام استادیا را از ۱۹ نوامبر در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

در هفته‌های گذشته اپل، آمازون و مایکروسافت رقیبان گوگل کنفرانس‌های مشابهی برای معرفی جدیدترین محصولات خود برگزار کرده‌اند.

بخش سخت‌افزاری گوگل بخش کوچکی از تجارت کلی این شرکت را تشکیل می‌دهد و محصولات آن در مقایسه با رقیبان از بازار محدودتری برخوردار هستند.

h6wwfqrsyae0qoh313.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها