کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلیل اصلی حذف آپشن‌ از خودروهای تولید داخل


کد خبر : ۶۵۴۴۴چهارشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱:۵۵۱۲۶۱۸ بازدید

دبیر انجمن خودروسازان درباره حذف برخی از قطعات در خودروهای صفر از جمله کروز کنترل، دیسک و تعداد دیگری از قطعات به ارائه توضیحاتی پرداخت.
دلیل اصلی حذف آپشن‌ از خودروهای تولید داخلدلیل اصلی حذف آپشن‌ از خودروهای تولید داخل

دبیر انجمن خودروسازان درباره حذف برخی از قطعات در خودروهای صفر از جمله کروز کنترل، دیسک و تعداد دیگری از قطعات به ارائه توضیحاتی پرداخت.

احمد نعمت بخش گفت: دلیل اصلی این اتفاق، کمبود قطعات است.

امروز خودروسازان بین ۱۵ تا۲۰ هزار میلیارد تومان بدهی به قطعه‌سازان دارند که معادل همین رقم در سال گذشته و شش ماه امسال، زیان خودروسازان ناشی از اعمال قیمت‌های دستوری است.وی با بیان اینکه وقتی پول قطعه‌سازان پرداخت نمی‌شود، آنها تمایلی به ارائه قطعه به خودروسازان ندارند، افزود: اگر تحمیل قیمت‌های دستوری به خودروسازان نبود، آنها می‌توانستند خودرو را با قیمتی معقول به فروش برسانند و بدهی قطعه‌سازان را پرداخت کنند. با این حال امروز مشکلات عاملی شده تا برخی از قطعات که البته مربوط به ایمنی خودرو نیستند، حذف شود.

دبیر انجمن خودروسازان تصریح کرد: به‌عنوان نمونه کروز کنترل و دیسک آلومینیومی حذف و به دیسک فولادی تغییر کرده است. البته این قطعات مربوط به ایمنی نبوده و حذف آنها موردی در خودرو به وجود نمی‌آورد و فقط خودرو از حالت لوکس خارج می‌شود.نعمت بخش با تاکید براینکه در شش ماه امسال افت تولید خودرو بسیار محسوس بوده، گفت: در شش ماه امسال دو خودروساز هر کدام حدود ۴ هزار میلیارد تومان زیان داشتند و در حال حاضر نیز همچنان محصولاتشان را با زیان تولید می‌کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها