کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هلاکت سارق مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس زاهدان


کد خبر : ۶۵۴۲۵سه شنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴:۲۹۹۶۵ بازدید

درگیری مسلحانه سارقان خودرو با تکاوران پلیس شهرستان زاهدان منجر به هلاکت یکی از آن‌ها و کشف خودروی سرقتی شد.

درگیری مسلحانه سارقان خودرو با تکاوران پلیس شهرستان زاهدان منجر به هلاکت یکی از آن‌ها و کشف خودروی سرقتی شد.

سردار محمد قنبری درباره جزئیات این خبر بیان کرد: ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه دیشب، برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۴ نفر سرنشین با سد کردن راه یک دستگاه نیسان آبی رنگ و تهدید راننده با اسلحه گرم خودروی مذکور را سرقت کرده و از محل متواری شدند.

سردار قنبری ابراز داشت: مأموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و با استفاده از شیوه و شگرد‌ها و فناوری‌های نوین، خودروی نیسان را که به همراه پژو ۴۰۵ در محور زاهدان به خاش در حال تردد بود شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران خودرو‌های مذکور را تحت تعقیب قرار داده و در حوالی پاسگاه "جون آباد" شهرستان زاهدان به رانندگان آن‌ها دستور ایست دادند.

خودرو‌ها بدون توجه به دستور ایست به سرعت خود افزوده و به طرف مأموران تیراندازی کردند که با مقابله مثل پلیس مواجه شدند.

اوبیان کرد: درادامه این تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه خودروی پژو با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین متواری شد، اما مأموران سرانجام خودروی نیسان را متوقف کردند.

سردار قنبری با اشاره به هلاکت سارق خودروی نیسان گفت: در بازرسی بدنی از این سارق یک قبضه اسلحه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۷ فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دستگیری سایر سارقان متواری در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: پلیس با سارقانی که با انجام سرقت‌های خشن و مسلحانه امنیت عمومی را خدشه دارکنند با قاطعیت برخورد می‌کند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها