کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از نسل بعدی سوزوکی ویتارا در نمایشگاه پاریس + تصویر


کد خبر : ۶۵۱۱دوشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۶:۱۸۶۶۳۱ بازدید

خودروساز ژاپنی اعلام کرد نسخه پنج درب ویتارا به قصد رقابت با Nissan Juke، Vauxhall Mokka و فورد اکواسپرت عرضه خواهد شد تا به رشد سریع این شرکت در بخش خودروهای جمع و جور کراس اوور کمک فراوانی کند.​
رونمایی از نسل بعدی سوزوکی ویتارا در نمایشگاه پاریس + تصویررونمایی از نسل بعدی سوزوکی ویتارا در نمایشگاه پاریس + تصویر

خودروساز ژاپنی اعلام کرد نسخه پنج درب ویتارا به قصد رقابت با Nissan Juke، Vauxhall Mokka و فورد اکواسپرت عرضه خواهد شد تا به رشد سریع این شرکت در بخش خودروهای جمع و جور کراس اوور کمک فراوانی کند.

تصاویر جاسوسی مدل جدید در تست‌های تابستانی چندی پیش منتشر شد که واضح بود که به نوعی جانشین نسل قبلی S-Cross شده است زیرا مدل SX4 به یک کلاس بالاتر رفته تا رقابت تنگاتنگی با نیسان قشقایی داشته باشد.

همانند گراند ویتارا، نسخه تمام محور به همراه سیستم AllGrip عرضه خواهد شد و قدرت خودرو نیز به احتمال زیاد همان موتور ۱٫۶ لیتری بنزینی ودیزلی نصب شده در SX4 S-Cross خواهد بود.

مدیر بازاریابی سوزوکی ادعا کرده است که سوزوکی ویتارا جدید حضوری قابل توجه در جاده‌ها با گزینه‌های شخصی سازی فراوان به همراه رنگ‌های مختلف خواهد داشت. مدل تولیدی ویتارا جدید بر اساس معماری مدل مفهومی‌iV-4 خواهد بود که نخستین بار در نمایشگاه خودرو فرانکفورت در سال ۲۰۱۳ به نمایش درآمد.

خودرو جدید بر اساس پلت فرم جدید خواهد بود که انتظار می‌رود در تعداد زیادی از خودروهای آینده بکار رود که ویتارا جدید در کارخانه مجارستان تولید خواهد شد که بخشی از پروژه طرح توسعه سوزوکی نیز است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها