کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سقوط جرثقیل مرگ


کد خبر : ۶۵۰۹۹یکشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶:۲۶۷۸۴ بازدید

سقوط یک دستگاه جرثقیل 160 تنی در بزرگراه شهید محلاتی تهران 2 کشته و 4 مصدوم بر جا گذاشت.

سقوط یک دستگاه جرثقیل 160 تنی در بزرگراه شهید محلاتی تهران 2 کشته و 4 مصدوم بر جا گذاشت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوادث «ایران» در خصوص جزئیات این حادثه عنوان کرد: ساعت 12:19 ظهر شنبه یک دستگاه جرثقیل 160 تنی در بزرگراه شهید محلاتی بنا به دلایل نامعلومی سقوط کرد که بخشی از آن روی یک دستگاه تاکسی افتاد و گوی آن هم با چند نفر برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و استفاده از چند جرثقیل راننده تاکسی با انجام عملیات رهاسازی زنده از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شد. اما بر اثر اصابت گوی این جرثقیل با چند عابر پیاده  2 راننده تاکسی به نام های «علی اکبر عزیزی» و «سید عیسی حدادی» جان باختند و 4 نفر نیز زخمی شدند.

احتمال افزایش قربانیان

پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران هم در این رابطه گفت: پس از اعلام یک مورد واژگونی جرثقیل در شهرک شهید محلاتی تقاطع بسیج به سامانه اورژانس کشور تیمی از امدادگران به محل اعزام شدند که ۴ مصدوم این حادثه را به بیمارستان منتقل کردند. البته تعداد کشته شدگان این حادثه 2 نفر است که ممکن است افزایش پیدا کند.
‌بازداشت پیمانکار پروژه پارک بسیج
در همین راستا شهردار منطقه 14 از بازداشت پیمانکار پارک بسیج که سقوط جرثقیلش موجب مرگ 2 نفر شده خبر داد.
رضا عباسی در خصوص حادثه سقوط جرثقیل در اتوبان شهید محلاتی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام واژگونی جرثقیل همکارانمان در آتش‌نشانی، مدیریت بحران و دادستانی در محل حادثه حضور پیدا کردند، گفت: جرثقیل متحرک مربوط به پیمانکار پارک بسیج بود که سقوط کرده است.
وی در ادامه افزود: پیمانکار پارک بسیج طبق قراردادی که با سازمان مشارکت‌های شهرداری داشت، مسئولیت صفر تا صد نصب و اجرای تجهیزات را برعهده داشته است. با حکم قضایی پیمانکار بازداشت شده و شرکتی که جرثقیل متعلق به آن بود نیز باید در محل حضور می‌داشت.
حضور سرپرست دادسرای جنایی در محل حادثه
معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای جنایی در محل واژگونی یک جرثقیل در بزرگراه شهید محلاتی حضور یافت.
 قاضی محمد شهریاری، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای جنایی نیز پس از حضور در محل حادثه و بررسی این حادثه عنوان کرد: دست کم سه نفر کشته و سه نفر مجروح شده‌اند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها