کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قلب ايراني خودرو پژو 301 در مدار توليد


کد خبر : ۶۵۰۶۲شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴:۳۸۱۳۷۰۱ بازدید

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت مبني بر بومي سازي فن آوري توليد و استفاده از ظرفیت های ...
قلب ايراني خودرو پژو 301 در مدار توليدقلب ايراني خودرو پژو 301 در مدار توليد

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت مبني بر بومي سازي فن آوري توليد و استفاده از ظرفیت های داخلی، موتور ای. سی. 5 طراحی کرد که این موتور قابلیت نصب در پژو 301 را دارد.

موتور ای. سی. 5 با استفاده از تکنولوژی CVVT (کنترل پیوسته و متغییر سوپاپ ها) و با با بيش از 80  درصد ساخت داخل تولید مي شود.

تاكنون 50 دستگاه از موتور EC5  توليد شده و این موتور که بر پایه موتور تی. یو. 5 طراحی شده است، با توجه به الزامات زیست محیطی مصوب دولت ، استاندارد آلایندگی یورو 5 را پاس مي كند و دوستدار محيط زيست به حساب مي آيد.

حجم موتور 301 ، 1.6 ليتر و حداكثر قدرت آن 110 اسب بخار و حداكثر گشتاور آن 150 نيوتن متر در دور موتور 4 هزار است. مصرف سوخت تركيبي اين خودرو 7.1 ليتر در هر 100 كيلومتر پيمايش است.

همچنین توان و گشتاور موتور5 EC  به میزان 4 تا 7 درصد نسبت به موتور TU5 افزایش یافته است. اين موتور ازآزمون هاي عملكردي مختلف و شرايط آب و هواي متفاوت سربلند بيرون آمده است.در مجموع، می توان گفت، این موتور منحنی گشتاور یکنواخت تری دارد که باعث کاهش مصرف سوخت آن شده است.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها