کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارزش پول ملی ایران 40 درصد رشد کرد


کد خبر : ۶۴۹۸۵چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳:۲۷۶۲۳۶ بازدید

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت: سال گذشته در این ایام وضعیت تلخی بر اقتصاد کشورمان ...
ارزش پول ملی ایران 40 درصد رشد کردارزش پول ملی ایران 40 درصد رشد کرد

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت: سال گذشته در این ایام وضعیت تلخی بر اقتصاد کشورمان حاکم شده بود، دولت آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن با شروع جنگ تمام‌عیار اقتصادی و راه انداختن ماشین جنگ روانی و تبلیغاتی، در اندیشه فروپاشی کشور از طریق اقتصاد و با ابزار سقوط ارزش پولی ملی و درنهایت ایجاد هرج و مرج در سراسر کشور بودند. خداوند متعال را شاکرم با هدایت و حمایت‌های مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و سران قوا و از همه مهم‌تر مقاومت و همراهی تحسین‌برانگیز مردم عزیز، تدابیر و اقدامات بانک مرکزی و برنامه منسجمی که در این راستا تنظیم کردیم، با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها توانستیم با یکی از پیچیده‌ترین و باسابقه‌ترین تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی و پولی با قدرت مقابله کرده و ثبات و آرامش را به بازار ارز و سایر بازار‌ها برگردانیم. 
 
امروز درست نسبت به یک‌سال پیش، پول ملی ۴۰ درصد تقویت کرده و رشد تورم مهار گشته و طلیعه رشد اقتصادی آشکار شده است. مردم عزیز خصوصاً اقشار با درآمد‌های پایین و حقوق ثابت، سختی زیادی را تحمل کرده و می‌کنند، لکن این روز‌ها طلیعه پیروزی مقاومت مردم بیش از همیشه آشکار شده است.
 
آنچه من و همکارانم را به ادامه این مسیر هر روز مصمم‌تر می‌کند، امید به بهبود شرایط زندگی و رفاهی اقشار آسیب‌دیده از فشار تحریم‌ها و تلاش جدی مسئولین برای خدمت بهتر به مردم عزیز کشورمان است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها