کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آسان‌موتور، النترا را 44 میلیون گران‌تر از بازار می‌فروشد!


کد خبر : ۶۴۵۵۱یکشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸:۲۶۱۰۰۹۳ بازدید

طبق بررسی‌ها مشخص شده که هیوندا النترا 2018 وارداتی که توسط شرکت آسان موتور عرضه می‌شود، 44 میلیون تومان گران‌تر از بازار به ...
آسان‌موتور، النترا را 44 میلیون گران‌تر از بازار می‌فروشد!آسان‌موتور، النترا را 44 میلیون گران‌تر از بازار می‌فروشد!

طبق بررسی‌ها مشخص شده که هیوندا النترا 2018 وارداتی که توسط شرکت آسان موتور عرضه می‌شود، 44 میلیون تومان گران‌تر از بازار به فروش می‌رسد.

به گزارش ایران جیب از ایسنا، روز به روز بر تعداد شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که خودروهای خود را با قیمت‌هایی بالاتر نسبت به بازار آزاد عرضه می‌کنند، افزوده می‌شود.

پس از شرکت‌هایی همچون مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور و بهمن، اکنون نوبت آسان‌موتور است که خودروهای خود را گران‌تر از بازار می‌فروشد.

طبق بررسی‌ها این شرکت قیمت النترا ۲۰۱۸ را حدود ۴۴ میلیون گران‌تر از بازار آزاد و ۴۸۹ میلیون تومان در نظر گرفته است. این در حالی است که این خودرو در بازار با قیمت حدود ۴۴۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

این موضوع از شرکت آسان‌موتور پیگیری شد. در این رابطه روابط عمومی این شرکت اعلام کرد که کاملا بی‌اطلاع بوده و مسئول رسیدگی به این موضوع واحد فروش است. واحد فروش شرکت آسان‌ موتور نیز  پاسخگو نبود.

این وضعیت در حالی است که طبق قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو مصوب هیات دولت، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وظیفه نظارت بر عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو را بر عهده دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها