کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چگونه از پاس شدن چک برگشتی مطمئن شوید؟


کد خبر : ۶۴۴۲۷سه شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱:۰۰۴۲۴۹ بازدید

717 هزار فقره چک در تیرماه 98 برگشت خورد، چگونه از پاس شدن چک برگشتی مطمئن شوید؟

مدیران، کسبه، تجار و تمام کسانی که از چک یا دسته چک استفاده میکنند، همیشه نگران پاس شدن و مدیریت چکهای بانکی خود هستند و هیچ چیز به اندازه ی این موضوع برای آنها اهمیتی ندارد. به لطف ساد24، سامانه ی اطلاع رسانی کشوری سرقتی یا مفقودی بودن چک، معجزه ای در این حوزه‌ی رخ داده است که کار کردن با چک را راحت کرده و به اعتبار این‌گونه معاملات افزوده است.

با وجود سامانه ساد24 می توان به راحتی چک های بانکی را مدیریت کرده و استعلام چک صیاد را اینترنتی گرفت و از سرقتی یا مفقودی نبودن آن مطمئن شد. بسیاری از کسب و کارها سعی می کنند که با مدیریت و یادداشت های پیاپی چک های مربوط به حوزه کاری خود را مدیریت کنند. اما این موضوع تنها می تواند باعث سردرگمی و افزایش استرس کاری شود، به همین منظور کاربران می توانند زین پس با استفاده از برنامه اندروید ساد24 از امکانات بیشتری بهره مند شوند به این صورت که علاوه بر سیستم اعلام زمان چک و مدیریت چک، می توانند چک های برگشتی و یا چک های صیادی خود را نیز به راحتی استعلام بگیرند.

در ادامه به بررسی و معرفی بخش های مختلف اپلیکیشن ساد می‌پردازیم.

با ساد24، از خوش‌حسابی صادر‌کننده‌‌ی چک اطلاع لحظه‌ای داشته باشید

ساد24،به شما پیشنهاد می‌کند هنگام پذیرفتن چک از خوش‌حسابی صادرکننده‌ی چک مطلع شوید، کافی است شماره سریال و شماره شبای چک را در قسمت «استعلام صیاد» وارد کرده یا کد QR روی چک را اسکن کنید. در این صورت، شما از تعداد چک های برگشتی صاحب چک مطلع می‌شوید و میتوانید با اگاهی نسبی از پذیرفتن آن امتناع کنید.

با استعلام رایگان سرقتی یا مفقودی نبودن چک، معاملات امنی را برای خود رقم بزنید

ساد24، مرجع اصلی ثبت و استعلام چک های مفقودی یا سرقتی است. دسترسی به «استعلام ساد» در سایت و اپلیکیشن ساد24 امکان‌پذیر است و شما می‌توانید از سرقتی یا مفقودی نبودن چک با خبر شوید و یک گام جلوتر از کلاه‌برداران گام بردارید و در نقل و انتقال چک‌ها با مجرمان هم‌دست نشوید.

دیگر نگران بد حساب شدن خود نباشید، موعد چک شما را به اطلاعتان می رسانیم

با ثبت تاریخ دقیق چک های خود در «یادآور» ساد 24 ما سر رسید چک هایتان را به شما اطلاع می‌دهیم،پس آسوده خاطر باشید.

بدون قلم و کاغذ راس گیری کنید

اپلیکیشن ساد24 رایگان و بدون نیاز به محاسبه اعداد و ارقام توسط شما، راس گيري را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد.

با بایگانی کردن چک ها، آن ها را در یک نگاه مدیریت کنید

همچنین شما می‌توانید تمامی چک‌های خودرا در «بایگانی» ثبت کنید تا در یک نگاه وضعیت آنها را بررسی کنید و آسان تر آنها را مدیریت کنید.

اپلیکیشن ساد24، کاربردی و کاربرپسند

این نرم افزار کم حجم و رایگان، طوری طراحی شده که کار کردن با آن بسیار ساده و سریع است زیرا علاوه بر راهنمای کلی اپلیکیشن در هر قسمت یک راهنمای جدا دارد که از لحظه ی ورود تا خروج، در تمام طول مسیر، شما را همراهی می‌‌کند.

استفاده از یک سامانه یکپارچه به منظور استعلام و بررسی جنبه های مختلف چک می تواند بسیار مهم و ضروری باشد و از سوی دیگر نیز می توان به راحتی با استفاده از این سامانه، افرادی که از چک ها به منظور خرید و فروش خود استفاده می کنند، یک مدیریت یکپارچه و منظم را برای چک های خود در اختیار خود قرار دهند.

مدیریت یکپارچه و 360 درجه چک با ساد 24:

  • استعلام صیاد و خوش حسابی
  • استعلام سرقتی و یا مفقودی بودن چک
  • اعلام سرقت و مفقودی چک
  • یادآور تاریخ سررسید چک
  • امکان راس گیری چک
  • مدیریت و بایگانی همه چک ها در یک نگاه

اپلیکیشن استعلام صیاد ساد 24 را می‌توانید از بطور رایگان از کافه بازار دانلود کنید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها