کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کارمند بیمه راز تصادف 500 میلیونی را فاش کرد


کد خبر : ۶۴۳۸۹دوشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷:۳۵۱۸۴۵ بازدید

گروه حوادث / اعضای باند 3 نفره که با ایجاد تصادف ساختگی قصد داشتند از شرکت بیمه 500 میلیون دیه دریافت کنند، توسط پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.

گروه حوادث / اعضای باند 3 نفره که با ایجاد تصادف ساختگی قصد داشتند از شرکت بیمه 500 میلیون دیه دریافت کنند، توسط پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار «ایران»، اواسط شهریور، یکی از شرکت‌های بیمه با شکایتی مبنی بر کلاهبرداری و تصادف ساختگی به اداره مبارزه با جعل پلیس آگاهی پایتخت خواهان رسیدگی به پرونده شد. تحقیقات اولیه نشان می‌داد که فردی به‌نام حمید 27 ساله با مراجعه به واحد خسارت یکی از شرکت‌های بیمه گر قصد دریافت دیه بابت یک فقره تصادف جرحی را دارد که متصدیان شرکت بیمه گر با بررسی مدارک پی به جعلی بودن پرونده بردند.

وقتی در تحقیقات پلیسی جعلی بودن مدارک محرز شد متهم به همراه دو همدستش با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند و پس از مشاهده مدارک و نظریه کارشناسی به اتهام خود اعتراف کردند.

این متهم که سابقه دار بوده درخصوص شیوه کلاهبرداری‌شان گفت: فکر کلاهبرداری از شرکت بیمه با شگرد تصادف ساختگی برای اولین بار در زندان به ذهنم خطور کرد و با توجه به آشنایی که با دیگر همدستانم در زندان داشتم، برنامه‌ریزی کلاهبرداری را انجام دادیم و در مرداد سال‌جاری در یکی از شهرهای شمالی کشور فعالیت خود را برای فریب شرکت‌های بیمه آغاز کردیم و با تصادفی ساختگی در شمال کشور برای دریافت خسارت راهی تهران شدیم. در تهران هم با مراجعه به یکی از شرکت‌های بیمه گر و جعل مدارک پزشکی قصد دریافت مبلغ 500 میلیون تومان بابت خسارت جانی داشتیم که با هوشیاری کارمند بیمه و حضور مأموران پلیس آگاهی دستگیر شدیم.

سرهنگ جهانگیر تقی‌پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت در خصوص جزئیات این ماجرا گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهمان همچنان در دستور کار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها