کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازار مصالح ساختمانی در آرامش است


کد خبر : ۶۴۲۲دوشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰:۳۲۲۳۵۲ بازدید

رییس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی، در عین حال با بیان اینکه در حال حاضر بازار مصالح ساختمانی در آرامش است گفت: مصالح ساختمانی در پایان اردیبهشت‌ماه امسال افزایش قیمت متعادل ..

رییس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی، با آرام خواندن بازار مصالح ساختمانی، مشکلات و محدودیت‌های تردد کامیون‌های حمل مصالح در سطح شهر را یکی از مشکلات مهم این صنف برشمرد.

اسماعیل کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: کامیون‌های حمل مصالح در روز تردد می‌کنند چون در شب محدودیت‌هایی وجود دارد؛ به عنوان مثال خودروها در بعضی از کوچه‌ها و مسیرها تا صبح پارک می شوند که در شب امکان جابجایی ندارند و یا در بعضی مناطق به خاطر مسائل حفاظتی اجازه ورود در شب به خودرویی داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در بیمارستان‌ها،درمانگاه‌ها و یا در جاهایی که ساختمان‌سازی است در شب امکان ورود داده نمی‌شود بنابراین کامیون‌های حمل مصالح مجبورند فقط در روز رفت‌و آمد کنند.

کاظمی تاکید کرد:باید در رابطه با طرح ترافیک این کامیون‌ها تمهیداتی اندیشیده شده و این کار تسهیل‌تر شود که البته اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی، در عین حال با بیان اینکه در حال حاضر بازار مصالح ساختمانی در آرامش است گفت: مصالح ساختمانی در پایان اردیبهشت‌ماه امسال افزایش قیمت متعادل و به‌طور میانگین 14 تا 15 درصد را تجربه کرد و در چند ماه گذشته به دلیل تولید انبوه و ارائه تخفیفات از سوی فروشندگان شاهد افزایش قیمتی در این بخش نبودیم.

وی همچنین با اشاره به راکد بودن ساخت و ساز گفت: با این وجود هنوز هم ساخت و ساز وجود دارد و تاثیری بر صنف مصالح ساختمانی نداشته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها